Popelko Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 gud så deilig det skal bli! men er det noen som veit om noen spesielle forhåndregler jeg bør ta under oppholdet? utenom reint vann, og holde seg unna katter osv..?
Skattimagen<3 Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Unngå allt av salater og lignende du får servert... Og ikke drikk melk der! Kos deg masse!! Mega sjalu.... !!!
nr-4-i-oktober Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Ikke spis frukt som du ikke kan rense selv, og pass på at kjøtt er godt gjennomstekt. Ikke dressinger og slikt som kan være lagd av rått egg. Jeg reiser selv til Tyrkia på onsdag, gleder meg noe helt sinnsykt til å komme ned i sol og varme God tur !!
mortherese=mamma til twins! :) Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Vær også litt obs på ulike oster! Og "spekemat", er noen typer skinker som ikke er helt heldige. Jeg drar til Hellas 1.juli! God tur!
Mrs. Bouquet Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 Jeg har tenkt å følge rådene som står til gravide på matportalen, selvfølgelig drikke kjøpevann og ikke spise rå grønnsaker jeg ikke er sikker på om er vasket. Samme gjelder å være påpasselig med håndhygiene, spesielt etter å ha vært på stranden. Ikke klappe katter. Vi reiser til Kreta i morgen. Noen som vet om man trenger adapter for å lade mobiltelefonene?
temine Skrevet 13. juni 2008 #6 Skrevet 13. juni 2008 Jeg har vært i Hellas hvert år i, ja, dette blir mitt 10.år:) Vi loffer litt fra øy til øy vi da, og reiser neste søndag. Herlig!!!!!! Trenger ikke noe adapter, de har like stikkontakter som her. Og ja, så lenge du følger matportalens anbefalinger skal du være trygg. Vil anbefale å ha med antibac våtservietter (får det på apoteket), kjekt å ha noen våtservietter å stryke over ett skittent strandtoaeltt eller vaske fingrene med før du skal spise lunsj på stranda. Goooood tur:)
Mrs. Bouquet Skrevet 13. juni 2008 #7 Skrevet 13. juni 2008 Antibacservietter har jeg nettopp pakket ned i den ene kofferten faktisk =) Så bra med strømmen da, kan jo ta med meg rettetanga uten noe ekstra styr også da.
temine Skrevet 13. juni 2008 #8 Skrevet 13. juni 2008 Å, nå gleder jeg meg bare mer og mer jeg og:) Bare to nattevakter igjen før ferie!!!! Er så deilig i Hellas, alle steder hvor vi har vært.
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 14. juni 2008 #9 Skrevet 14. juni 2008 Hei. Kom hjem i dag etter 14 dg på Kreta. Deilig var det, men litt slitsomt med 4 unger....Men hva gjør man ikke for barna. )) Har hatt det helt topp!! Kost oss masse. Gled deg! Tok ikke de noen spesielle forhåndsregler igrunn. Spiste det jeg hadde lyst på, men kjøpte flaskevann. Utrolig varmt der nede nå for tiden, så ta med sterk solfaktor... Ha en fiiiin tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå