Gå til innhold

Da er barnevogna enedlig i hus:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat hentet barnevogna vår, og er kjempefornøyde! Teutonia spirit S3 2008 modell;) Kjempefin vogn altså! Så lettvint å manøvrere:) Må nok se gjennom bruksanvisninga en gang eller 2 for å få med alle finessene trur jeg;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja er den ikke kjempefin? Gratulerer! : )

Jeg har maken, fikk den for noen uker siden så nå mangler bare babyen. Hvilken farge har du? Fashionbag eller?

Skrevet

Gratulerer med vogn i hus :) den vogna er utrolig snerten altså! var en av de 2 jeg likte best av 3-hjulingene.. Her endte vi opp med en stor 4-hjuling tilslutt, men veldig fornøyd med det og :)

Skrevet

jeg hentet mi på tirsdag :) emmaljunga city cross (den sommerpakken de hadde) Så er det bare 1 vogn de hadde tatt inn av den også..så er bare jeg som har fått kjøpt den her iallefall ;) Kjempefornøyd med den også

Skrevet

Wohoo!!

I dag kom også min Teutonia spirit S3 2008 modell. Jeg har valgt softbag og fargen 3320. Er IKKE fornøyd med regntrekket som fulgte med, så jeg skal nok bestille det allværstrekket også tror jeg.

Skrevet

Ja det regntrekket var ganske spesiellt? Med klaffer over åpningen foran. Det er sikkert skikkelig vanntett, men det må jo bli omtrent lufttett også?

Men er supert å ha over vognen mens den står lagret og venter på babyen. Kommer ikke mye støv nedi.

Skrevet

Hahah, ja.. Sambo hadde satt på regntrekket mens jeg hade do-pause. Da jeg kom ut ble jeg helt forskrekket, "Hvordan skal babyen puste inni der??!!" brølte jeg. Han hadde riktignok satt det på feil vei, (Hehe), men allikevel. Det var ganske kraftige saker ja...

Skrevet

Vi har farge 3125:) Jeg ville først ha floral brun, men min samboer var ikke helt enig:p Har vario plus bagen, ville ha hard bag sånn at småtten kunne sove i den i starten når han skal sove på saoverommet våres og når han er borte i noen få timer:) Er såååå fornøyd altså! Nå mangler vi bare babyen;)

Skrevet

VI har også kjøpt Teutonia Spirit S3. Håper vi blir fornøyde med den. Har kjøpt med softbag. Har ikke prøvd regntrekket. Kanskje jeg skal opp og gjøre det. Har kjøpt myggnetting utenom. Burde kanskje prøve det også. Nå venter vi bare på en baby og ha oppi:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...