Gå til innhold

Dritt... Håper jeg ikke er gravid igjen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er snart 4 mnd. Og i dag har jeg begynnt å spy på samme måte som i begynnelsen av forrige svangerskap. Har lurt på hvorfor magen ikke blir tynnere, men begynner å gå utover igjen selv om jeg spiser sunt.. Mest sansynlig er jeg ikke gravid, vi har jo brukt kondom hver gang og mensen har jeg jo ikke sett noe til. Men hvis det skulle vært tilfelle, lurer jeg på åssen vi skal klare det med en graviditet og et spebarn, og ikke minst det økonomiske..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann :-)

Jeg har ikke noe erfaring med to så tette, men vil bare si at det går seg helt sikkert til.

Det blir nok stritt i begynnelsen, men jeg tror barna vil få veldig mye glede av hverandre opp igjennom.

Du får ta en test, bedre det enn å gå og lure :-)

Skrevet

Min lille er straks fire mnd..og vi prøver på en til..hehe.. to tette er nok slitsomt før man kommer inn i det og særlig til å begynne med..men jeg og tenker så mye glede de vil få av hverandre..her er vi enige vi skal ha to og de skal være tette:) Ta en test ja, og om du så er gravid er jeg sikker på at det går kjempefint!

Skrevet

Det er ikke slik at barn nødvendigvis har mye glede av hverandre fordi de er tette.. de kan like gjerne få et dårlig forhold fordi de må konkurerre om få ressurser.

Skrevet

hvis man må konkurere om sånt er det nok best å ha bare en ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...