chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 og jeg har hørt hjertet til den lille helt alene=) Sambo gleder seg stort til å komme hjem å få høre, blir nok brukt kun i de "stille" perioder så jeg slipper å lage meg enda mer bekymret enn nødvendig!! Hærlig..=)
nr-4-i-oktober Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Jeg bestilte fra Ebay.com. Gikk veldig raskt fra jeg bestilte til den kom i posten. Kunne høre hjertelyden hjemme allerede 10+ 4. Trodde det var for tidlig, men ville prøve.. Kjempekjekt å ha hjemme )
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Hva sa jeg???? Håper dette roer deg like mye som det gjorde med meg. Du får kose deg kjempemye å håper du nyter tiden fremover istenden for å stresse den lille. Hils den lille fra meg å nyt hvert hjerteslag. snart er hun/han ute.
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 åå så kos da så kan en sjekke selv på en måte tror jeg ogå vil bestille sånn gitt.
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #6 Skrevet 13. juni 2008 er jo så mange forskjellige typer. åssen bestilte du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå