Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Egen termin utregnet etter antall dager i syklus? Eller legens nagels termin regnet ut etter 28 dagers syklus...??? Legen mener at det er hennes termin vi skal gå ut i fra...
Mrs. Bouquet Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Si det, alle kontroller og innkalling til UL vil jo gå ut i fra legens beregning. Så tror nesten du bare får vente og se til du får en UL-termin om din og legens spriker mye.
Babyønske �� Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Jeg går ut i fra legens, den er bare to dager før min egen, så da tar jeg det ikke så tungt. Når jeg får ultralydtermin kommer jeg til å gå utifra den. Det er nå en gang bare sånn det gjøres, og da gidder jeg ikke stresse meg opp med at det har et noen dagers avvik.
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Jeg ville ha gått ut fra legens, og senere ultralydens, termin. Rett og slett fordi at selv om du har en annen termin med din syklus, vil helsepersonell fremdeles forholde seg til den termin som er satt ved ul.
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 De sier det er UL- terminen du skal stole på. Men uansett så kommer babyen når den kommer=) Jeg har termin 6.-7. og 10. oktober. Ikke lange tiden i mellom. Men tror uansett at lillemor kommer i slutten av september begynnelsen av oktober. Veit ikke hvorfor, men bare føler det på meg.... Rart..
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. juni 2008 Da får jeg bare belage meg på 8 fullgåtte i dag da og ikke 7.. hihi Og heller justere tilbake på UL... Kan jo fortelle det en uke tidligere da!
bittelill Skrevet 13. juni 2008 #7 Skrevet 13. juni 2008 Jeg gikk ut fra min egen termin regnet etter antall dager i syklus.. Men det er for at jeg har lange sykluser, og jeg VISSTE legens termin var helt på jordet. UL-terminen ble enda senere enn min termin som var en uke etter legens termin... Men det har jo ikke så mye å si egentlig ettersom det er UL-termin som teller til slutt uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå