Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Hvilken uke er det man kan se hjertet til spiren?
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Jeg var 5+5, da kunne de så vidt se noe som rørte litt på seg, men i dag er jeg 7+1 og de så et stort hjerte som banket for mammaen sin:) Hvilken uke er du i? Tror at hjerte begynner i uke 6 men siden fosteret bare er i uke 4 da, kan det varriere fra mor til mor!
Babyønske �� Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Bruk terminkalkulatoren på babyverden.no. Der får du opp datoene for hva som skjer når i svangerskapet. Bla når hjertet begynner å slå
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2008 Takk for det jenter. Jeg er ikke mer enn 4 + 2 jeg da, så dette er veldig nytt. Ble gravid i aug i fjor, men det endte i en SA, så er rimelig nervøs nå. Tok meget lang tid å bli gravid igjen for vår det. Får komme meg til gy så fort jeg kan.... Lykke til jenter klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå