Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er det billigst og kjøpe bleier? Hvet at Kiwi har hver 4.gratis.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bleiepriser på Rema 1000

Bleie nr.1 - 2-4 kg – 28 stk - 19,90 kr - Pampers

Bleie nr.2 - 3-6 kg – 35 stk - 24 kr - Pampers

Bleie nr.3 - 4-7 kg – 31 stk - 24 kr * På pampers sine sider står det at denne pakken som jeg kjøpte på Rema egentlig skal være 4-9 kg og inneholde 38 bleier.- Pampers

Bleie nr.4 – 7-14 kg - 46,9 kr –Libero

Bleie nr.5 – 10-14 kg - 46,90 kr-Libero

Bleiepakker:

Bleie nr.4 - 88 stk – 65 kr - Tapebleier

Bleie nr.5 – 74 stk – 70 kr - Tapebleier

Up and go bleiene kostet 85 kr per eske

Bleieprisene på Coop:

Bleie nr.1 – 2-4 kg – 9,90 kr - Libero

Bleie nr.2 – 3-6 kg – 14,90 kr - Libero

Bleie nr.3 – 5-8 kg – 36,90 kr - Libero

Bleie nr.4 – 7-14 kg – 36,90 kr - Libero

Bleie nr.5 – 10-16 kg – 36,90kr – Libero

Dette er med 10 kr coop rabatt pr.pakke bleier.

I går kjøpte vi 8 pk. med bleier på Lidl. 40% på sluttsalget så da betalte vi 30 kr for pakke men 56 bleier 4-9 kg

Skrevet

Jeg hadde et regnestykke på det selv for en tid tilbake, og kom frem til at så sant du er Coop medlem er det billigst å handle bleier der. 10 kroner avslag på alle pakker og merker..

Kjøpte Coop sine egne bleier sist, og trodde de var gode. Helt til jeg fant ut at de ikke holdt så godt på urin, og med en gutt som tisser mye- måtte jeg bytte bleie oftere- så svarte seg ikke likevel.

Skrevet

De tok disse bleieavtalene under lupen enten i FBI eller tv2 hjelper deg... Der konkluderte de med at den beste dealen var på Rema der du får kjøpt disse eskene med bleier.. Selv handler jeg Pampers på Rimi, fikk 4 enorme pakker for 247 kr og synes det var en bra deal! :)

Skrevet

Hvor mage bleier var det du fikk for 247 kr på Rimi?

Skrevet

Hehe,godt spørsmål... *Finne fram kalkis*

Det var 4 svære pakker Pampersbleier, regnet meg fram til at det var 264 bleier..:)

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvilken str, disse bleiene var i, men det blir 0,94 kr per bleie og det er ikke så veldig bra.

Skrevet

vi kjøper tøybleier på nettet!

www.bleieboden.no

www.kenguruloftet.no

www.cottontailbaby.com

www.stellerommet.no

www.bleiebarna.no

www.hippehoppo.no

osv;)

Skrevet

jeg kjøper pampers på rema.. jumbo pac nr 5...

ingen billigere... har regna på det:) de andre med bleiebonus blir ikke billigere...

Skrevet

De har en enhetspris på 0.74 kr pr.bleie og det er veldig bra.

Lidl beleiene jeg har kjøpt nå kostet det samme på tilbud nå som de brukte å koste når første jenta vår brukte de. 0,54 kr pr.bleie. Så synd de legger ned.

Skrevet

Jeg kjøper pampers active fit på spar, hver 4 pakke gratis, ikke så gæren pris. Rema har kun "tilbud" på baby dry, men den er vi ikke så glad i, de er så stive, og så er det spar som er nærmest her, handler mest der og slipper å kjøre bil

Skrevet

Rema har også jumbopakker med active fit, 85 kr for 88 stk.

Skrevet

må bare rette litt på infoen din om pampers nr. 3! haha.. bleiepoliti!!

den pampers nr. 3 du refererer til - 4-7kilo/31stk er str. nr 3 av nyfødtbleiene. den pampers selv refererer til på sida si er pampers active fit og baby dry nr. 3, 4-9kilo/38stk. så begge finnes.

men til saken: jeg kjøper bleiene på meny. koster 46,90 men med 15%trumfbonus blir det ikke så galt alikevel, ca- 40kr;)

det billigste er de "små" bleiemerkene. lidl, coop, first price.

men vil man bruke pampers eller libero så er dette billigst:

libero: kiwi

pampers: rema1000. (kun dersom man driter i trumfpoeng. men benytter man seg av at meny har 15%trumfbonus så alle babyartikler så er meny billigere enn rema. med unntakk av active fit nr. 4)

Skrevet

Må jo ikke finne på å kjøpe Pampers på spar!!! Er den butikken som ligger nærmest her,men kjøper ikke bleier der gitt... 62,50 for ei lita pakke er over dobbelt så mye som på Rema.......

Skrevet

Vi kjøper libero på kiwi vi..

Skrevet

Bruker Libero bleier om dagen, koster ca.45 kr på kiwi, og lidl bleier om natta (fryktelig god sugeevne) som kosta 54 kr. Ja, synd de ha lagt ned.

Skrevet

Som "Spira så lykkelig:)" kjøper vi tøybleier på nettet. Kanskje noe å vurdere? Det er en førstegangs investering, men blir billigere i lengden :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...