togutter-08og10 Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Flere som har menn som absolutt skal se alle kamper? I morgen har han lyst å se dem på Kontraskjæret ved Akershus festning på storskjerm... Blir litt sur over at han bruker en frihelg til fotball. han jobber nemlig mye kvelder. Er jeg urimelig? Mulig vi får til et kompromiss, han ser 1. kampen der så møtes vi og går ut å spiser etterpå.
MrsMayer ♥ Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Her er det fotball hver kveld ja:P men, vi sitter ved siden av hverandre og snakker sammen likevel da:) Han jobber hele dagen og da fortjener han å få den kosen, det er jo ikke hvert år det er EM
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Det gjör vi... han får se kamp så finner vi på noe koselig etterpå! da er det opp til han å velge hvilken som er viktigst!! faktisk hans ide fordi han vet jeg "hater" sporten....
nussie Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Høres jo greit ut å gjøre et komprimiss der:) Her har vi på tv og ser på noen av kampene som er mest intr,syntes det er alright å se på selv jeg:) Men lar det ikke gå utover noe annent vi skal da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå