Gå til innhold

Hvordan er det med vekta deres jenter i uke 29-30?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det går stadig oppover. Har gått opp 11 kg til nå:)..men er glad for at jeg er i god form!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg er 28+2 så da svarer jeg og=)

Har gått opp 8 kg hittil men det blir nok mer jah!!

Så lenge jeg holder meg under 15 er jeg fornøyd, mot forrige gang som medbrakte 30 kg!!

Skrevet

Er i uke 32, har gått opp 6 kg.

Skrevet

Jeg er i uke 34 og har gått opp 8 kg. Jeg gikk opp ganske mye i uke 24-29, men nå har vekten stått stille en stund.

Skrevet

Wow, så lite dere har lagt på dere, da...hehe

Er 31 + 6 og har gått opp 17 kg!!!!

Har gått opp helt eksakt likt som forrige gang, komisk. Men da forsvant alt med engang etter fødselen, håper jeg er like heldig denne gangen.

Skrevet

Jeg var 1 til 2 kg i pluss på den tiden. 4 kg pluss nå i uke 38.

Skrevet

Jeg er 28+2,gått opp 9kg. Klager ikke over det....sist hadde jeg gått opp 10kg i uke 19,så...;) 6 av kiloene har kommet fra uke 22-28...Så håper ikke det skal fortsette med 1kg i uka jafall...da sprekker jeg jo til slutt!;)hehe

Skrevet

Eg drar på 9 ekstrakilo i v 30... Sist gong var eg oppe i +17 ved fødsel.. Men innen ei v. etter fødselen var eg kvitt 10 av dei. Ingen panikk her i huset, har ik vekt her heime ein gong.

Skrevet

Er 32+5 i dag og har lagt på meg 1,5 kg. Men har mye ekstra fra før av, så da er det jo best å ikke gå opp så mye.

Skrevet

30 + 2 - og 6 kg opp så langt. Blir nok en del kilo til innen termin :)

Skrevet

Jeg er i uke 29, og har lagt på meg 9 kg..

Fra uke 25 har jeg søren meg lagt på meg 1/2kg i uka, tenk hvordan jeg kommer til å ese ut når vannet kommer! (kjenner det er i anmarsj her, får små avtrykk etter sokkene nå)

Skrevet

Jeg er i uke 34 og har gått opp 12 kilo. Men det ser ikke ut som det er så mye, så det bryr meg ikke. Kommer sikkert til å gå opp enda mer. Sist la jeg på meg 22 kilo og det ble borte de :-)

Skrevet

Er 31+4 og har lagt på meg 5kg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...