Monajenten Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Noen som har vært borti dette? Kjøpte ny tlf for under en mnd siden (klapptelefon) og nå klikker den HELE tiden (og det gjør jeg også:-@) Når jeg åpner den, så er jeg heldig om bildet kommer opp. Det er stort sett bare svart, og hvis bildet kommer frem, så blir det rosa med en gang jeg prøver å gjøre noe, og så forsvinner det igjen. HJELP NOEN?? Skal levere den inn, dette er jo ikke min feil. Regner virkelig med at jeg får ny? Men det er jo kjipt da, jeg har jo masse på tlf allerede, som jeg ikke vil miste..
Zitro Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Du har ikke krav på ny, men de kan få 3 forsøkt på å reparere den før du kan kreve ny telefon. Be dem ta backup av alt på mobilen din når du leverer den inn, ellers risikerer du å miste alt...
Silja FullFres McQueen Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Klapptelefoner har generelt sett dårlig rykte på seg. Har hatt to selv, og aldri mer. Dårligste telefonene jeg har vært borti.
Monajenten Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2008 Ja det har jeg hørt selv også, men denne er relativt ny og var visst veldig bra. JADA! :-s Syns det er merkelig hvis de skal begynne å reparere en tlf som er helt ny istedenfor å gi meg en ny, for det er jo ikke butikkens feil heller, det er jo reklamasjon.
Silja FullFres McQueen Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 De vil sikkert prøve å reparere den først, hvis de ikke er veldig snille og tilbyr deg en ny med en gang... Jeg har levert inn noen splitter nye telefoner jeg oxo, men kun en gang har jeg fått ny med en gang....
balsam Skrevet 13. juni 2008 #6 Skrevet 13. juni 2008 det er visst vanlig at nye telefoner må levers inn i begynnelsen for et eller annet med programvaren.. fikk hvertfall jeg beskjed om når jeg måtte levere inn min 5000 kr telefon etter 3 uker...=( men har ikke hatt et eneste problem etterpå..=)
Monajenten Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. juni 2008 Jeg har kjøpt den på El-Kjøp, og fant kvitteringen nå. Her står det bl.a.: "Oppdager du en feil ved varen som ikke skyldes slitasje eller uforsvarlig eller unormalt stor bruk må du melde fra til oss så raskt som mulig, og senest innen to måneder." "Har varen har en feil som beskrevet overfor kan du i utgangspunktet velge om du vil ha en ny vare (omlevering) eller om vi skal reparere varen for deg. Hvis det er umulig for oss å fremskaffe en ny vare eller hvis dette det vil medføre en urimelig kostnad for oss kan du ikke kreve ny vare, men vi vil selvfølgelig reparere varen for deg. Kan vi ikke reparere varen eller sende deg en ny kan du heve kjøpet og få tilbake kjøpesummen."
Silja FullFres McQueen Skrevet 13. juni 2008 #8 Skrevet 13. juni 2008 Ta med deg den til butikken, så får du se hva de sier. =)
Monajenten Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 13. juni 2008 Ja, jeg får gjøre det. SÅ utrolig irriterende altså. Men kan jeg kun kreve samme varen i så fall, eller kan jeg velge en annen tlf? Ida og Bendik mams, det høres jo helt teit ut!!!
Silja FullFres McQueen Skrevet 13. juni 2008 #10 Skrevet 13. juni 2008 Hmm, det er jeg ikke sikker på.. Spørs om du må velge samme tlf, dersom du ikke finner en annen til samme pris, eller litt dyrere, så må du betale mellomlegget selv.. Jeg vet ikke jeg, du får nesten høre med de. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå