3 fantastiske Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Gutten min på 11 uker har veldig tørr og irritert hodebunn. Ikke hele hodebunnen, men spesiellt midt oppå hodet er det mye flass. Noen tips på hvordan bli kvitt dette?
Zitro Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Bruk litt babyshampo og vask i vei... bruk f.eks en myk svamp og masser over hodet... gjenta til det er vekk...
jentelykke + guttelykke Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Har ikke prøvd det selv, men har lest at det kan hjelpe å smøre godt inn med olje, og la den virke en stund, og deretter bruke kam for å få det bort. Dessverre så tror jeg også at sånn skurv blir sittende "så lenge den vil"...
tittentei... Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Hei!! Det er noe man kan ha helt opp i skolealder.Jeg bruker babyolje,virker litt.Så tar jeg lusekam forsiktig på skrå og greier.Det går av med en gang.Jeg fukter først med vann på området,så babyolje.Går så bra.Nå har gutten min så mye hår at man ser det ikke.Men er greit og ta det bort likevel.Det lukter litt!!
3 fantastiske Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2008 Har prøvd med litt babyolje og kam, men jeg synes huden under ble så rød og irritert av det... Virket nesten som det ble mindre flass, men mer irritert bare.. Takk for tipsene :-)
tittentei... Skrevet 13. juni 2008 #6 Skrevet 13. juni 2008 oljen må virke en time eller 2.Så skal det gå lett av..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå