Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Jeg har aldri noen gang røykt, men har hatt foreldre, besteforeldre, venner og senere en mann som røykte, og har derfor vært utsatt for mye passiv røyk. I fjor tok jeg røntgen av lungene, og da var det flere leger som fikk bakoversveis da jeg sa jeg aldri har røykt, for lungene mine så ut som om de tilhørte en som hadde røykt 20 om dagen i 20 år. Så bare tenk på det når dere røyker sammen med folk, passiv røyking skader også!
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Ja,det er grusomt som passiv røyk skader. Er ikkerøyker selv,men vokste opp med begge foreldre som var storrøykere den gangen (de har siden sluttet,pga hjerteinfarkt), men jeg har alltid hatt luftveisproblemer, helt fra jeg var bittelita. Og at det har en sammenheng,det er jeg ikke i tvil om.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Sambo her har en storrøykende mor. Han var prematur, har ekstrem astma og allergi som han aldri blir kvitt + dysleksi. Dette har gjort livet hans veldig vanskelig. Jeg er sikker på at det er røyken som har skylda.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Å mamman min røyka da jeg lå i magen hennes,da hun ammet.Hun og pappa var storrøykere..røyka inne,røyka i bilen,,røyka så og si hele tia ...STINKA røyk av klærne mine bestandig,MEN allikavel har verken broden min eller jeg hatt noen som helst problemer,bare vært forkjølet og hatt barnesykdommer i løpet av livet....tenk det dere!!!! Forsvarer ikke det å røyke,for all del,er antirøyker jeg,men det virker som at mange av min generasjon har slippi billig unna,fleste foreldre røyka på 70 tallet.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 hehe så pussig, jeg tok også nett røngten av lungene, eller jeg å min onkel, han røyker 40 pr dag jeg 20, å legen trudde ikke på oss når vi sa at vi var røykere, men det ligger i slekten sa mormor for alle hos oss har røyket uten om min mor og far, og ingen viser det på, kommer ut med kjempe gode resultater hver gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå