ScaryMama Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Jeg skal ha 500 kroner for en veldig pent brukt mei tai, som opprinnelig kostet 1100. Er ikke det rimelig? Jeg hørte at det skulle være så enkelt å selge bæretøyet sitt brukt, men jeg syns det er vanskelig...
Silje og Vaniljebollene Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Jeg syns iallefall det var billig:) Hvor har du prøvd å selge da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå