Gå til innhold

"Hvis det hadde vært mulig

Anbefalte innlegg

Skrevet

å gitt deg en 7"er hadde vi gitt deg det"...sa sensorere og lærer og reiste seg opp.

Du får en meget sterk 6"er og dette er noe av den beste presentasjonen muntlig vi noen gang har hørt!

Dette var det jeg tydet på telefonen fra en gråtende,leende og skjelven jente litt over kl 15 :)))

Mamman gråt,og lo og er så stolt....og ringt halve slekta..hahaha

Nå er det feiring, premie og smil som går nesten rundt :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere så mye med flinke jenta! Synd ikke skalaen gikk høyere :-)

Hun har jo jobbet så hardt før presentasjonen, så det var godt at det kom frem og at både sensor og lærer verdsatte innsatsen.

Lykke til med feiring!

Skrevet

fy søren så flink hun er, og fy søren så stolt du skal være!!! heia fine jenta di! hun har hatt litt av et år... ballets dronning og best eksamen... det går ann å ta ferie da.

Skrevet

Jøss, så bra!! Gratulerer masse med kjempeflink jente!! Det blir nok koselig på avslutning til uken, tenker jeg. Stolte mammaen :)

Skrevet

Åååå, jeg hadde grått og ledd ennå hadde det vært min 10.klassing! Så utrolig bra gjennomført.

Forstår godt at du ringte halve slekta:-) Jeg lo og gråt faktisk i dag jeg også da tantebarnet mitt ringte meg på formiddagen i dag og fortalte gledestrålende at hun hadde fått 5 på muntlig eksamen. Superstolt tante, ja:-) Hadde lyst til å fortelle det til hele verden jeg også, he, he. Følte vel egentlig at det ikke var min jobb da, så lot det være.

Feiring og premie er fullt fortjent nå. Og så kan jeg tenke meg at jenta di får en super ferie nå med en sånn avslutning på ungdomsskolen. Grand Finale!

Gratulerer til dere begge!

Skrevet

Så flott! Nå har både du og den flotte jenta grunn til å være stolte! Slik prestasjon står det respekt av. Og dette gjør godt for selvtilliten også!!

Kos dere med sommerferie, vel fortjent :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...