Gå til innhold

blir dere mest irritert på.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

dine egne unger som bråker,eller andre sine?

 

jeg må innrømme at jeg blir mest irritert på andre sine. sikkert fordi at de kan jeg ikke hysje så mye på som min egen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble skikkelig irritert en gang, da en gutt sto utenfor huset vårt og slo en stein i en lyktestolpe av metall. Da lå jeg i et kraftig migreneanfall... Men det er den eneste gangen jeg kan si jeg har blitt irritert på andre barn...

 

Ellers er jeg mere "plaget" av mine egne, om det skal være stille. Fks i kirka, så "hører" jeg ikke andre barns gråt eller uroligheter, mens jeg hører veldig tydelig mine egne.

;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...