Mamsen og lillegutt Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 dine egne unger som bråker,eller andre sine? jeg må innrømme at jeg blir mest irritert på andre sine. sikkert fordi at de kan jeg ikke hysje så mye på som min egen.
Northernlights Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Ble skikkelig irritert en gang, da en gutt sto utenfor huset vårt og slo en stein i en lyktestolpe av metall. Da lå jeg i et kraftig migreneanfall... Men det er den eneste gangen jeg kan si jeg har blitt irritert på andre barn... Ellers er jeg mere "plaget" av mine egne, om det skal være stille. Fks i kirka, så "hører" jeg ikke andre barns gråt eller uroligheter, mens jeg hører veldig tydelig mine egne. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå