Elax Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Har mange klær med matflekker, og en bukse med asfaltflekker på, og dette går ikke bort i vask. Noen som kan anbefale meg den BESTE flekkfjerneren? Går asfalt i det hele tatt bort?
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Når jeg får flekker bruker jeg zalo eller vanish forbehandler spray og har vanish pulver i maskinen med vanlig pulver. Vet ikke om asfalt går bort desverre...
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Den orange flasken fra Biotex. Fåes kjøpt i matvare butikker. Bruker den hele tiden og flekkene forsvinner.
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Fikk tips av noen her om "gallesåpe" eller flekkfjernings såpe. Jeg kjøpte på jernia men de har det også på helsekost butikker. Har bare brukt den på bæsje flekker og der en den suveren!
tittentei... Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 Hei.Jeg har brukt det meste.Også Zalo,pga det syns jeg er så bra mot flekker osv.Men ingenting fjerner flekkene på klærne til min gutt.Helst middagen med kalkun.Skikkelig orange farge.Det vil IKKE bort:(
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 13. juni 2008 #6 Skrevet 13. juni 2008 blenda sensitive flekkfjerner tok gamle frukt ogfett flekker..det hadde jeg ikke trodd,men an gjor faktisk det:)
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 13. juni 2008 #7 Skrevet 13. juni 2008 Asfalt kan ofte fjernes med ineriørrens for bilen skal ikke skade stoffet eller bleke fargene
Sannali Skrevet 13. juni 2008 #8 Skrevet 13. juni 2008 Ser det har kommet mange gode råd her, tenkte bare å henge meg på med et lite et til slutt:) På ullklær bruker jeg sitronsåpe (kjøpt et megastykke på Babyshop, varer nok et par tiår og kostet ikke stort), har vært veldig effektivt på "lekkasjebodyer" her i huset.
du og jeg og vi to Skrevet 13. juni 2008 #9 Skrevet 13. juni 2008 Oksegallesåpe - kjøpes på f.eks Helios, helt super og har reddet stort sett alt vi har av ull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå