1+2=3barn Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 jeg ammer tvillinger.. men de er grådig urolig om kvelden og henger på puppen.. lurer på om det er for lite melk til begge om kvelden.. hvordan gjør dere som har for lite melk det???? hopper dere over et måltid og gir flaske istedet eller ammer dere og har flaske klar med mme????
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Ammer bare en da, og ikke sikker på om jeg har for lite melk men sper uansett på med mme på enkelte måltid om dagen om jeg skal noe, og altid om kvelden. Ammer altid først om kvelden, det som er. Men det hele er over på max 5 minutt på begge sider- det blir han ikke fornøyd med så lager en 150 ml flaske i tillegg... Ammer først for å opprettholde produksjonen.
Gjest mphs Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Det er veldig vanlig at babyene river og sliter i puppen og vil amme veldig ofte på kveldene. Det er på grunn av at de skal spise seg opp for natten og at vi på kveldene har mest av den tykke melken som de må jobbe mer for å få ut. Siden du har tvillinger ville jeg veid de oftere for å sjekke at de går opp nok i vekt før jeg hadde begynt med mme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå