Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg gruet meg veldig pga blødninger for en uke siden, så var redd for ma. gikk inn og trodde jeg hadde mistet, men kom ut derfra med det dobbelte. altså vi skal ha tvillinger, to likestore fostere med bankende hjerter. jeg er i dag 8+1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så koselig da! gratulerer!!!

Skrevet

næææ så gøy :D gratulerer så utrolig masse :)))

skal til privat til torsdag. er 11+4 gruer meg egentlig veldig, men da får jeg et endelig svar liksom

Skrevet

Oi, så gøy! Gratulerer så mye med dobbel lykke!

Skrevet

Gratulerer så mye!Heldig grisen!!! Kan mye skje fra 7+1 til 8+1??Så hjerte banket i dag jeg også! Men ville det ha vist to allerede da, eller kan det komme senere? Føler du deg anderledels?Kvalmere osv?? Har dere tvillinger i familien??Gudd å gøy å få dobbelt opp:)Masse gratulasjoner!

Skrevet

Hei

Gratulerer så mye med tvilling graviditeten, ønsker deg masse lykke til :o)

Skrevet

Var også på ultralyd i går og så lille hjertet gikk som en oj oj hi hi. Det var utrolig deilig å få bekreftet at alt så greit ut.Var 11 pluss 2 ble litt overrasket da jeg trodde det var lenger men men er ikke så lett å holde greie på alt he he.Grattis m 2

Skrevet

Snakker om ikke å holde greie på alt 10 pluss 2 mener jeghi hi huff skulle tro jeg var i ammetåka allerede he he

Skrevet

Gratulerer med to små i magen, dobbel lykke! :)

Suzy: Hvis man har tvillinger i magen kan det sees i uke 7 ja.

Skal selv på UL til torsdag og er utrolig spent på om det er en eller to i magen min. Fikk satt inn to befrukta egg (prøverør), så det blir spennende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...