knips Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Lillegutt fikk atopisk eksem da han var ca 6 mnd. Fikk kortison av legen, og den virket veldig bra, men skulle bare bruke den en uke og så ta en uke pause. Fikk tips om div. kremer fra apoteket som kunne brukes den uka vi ikke brukte kortison. Ingen av de fungert noe bra. – Han så ikke ut to dager etter vi stoppa med kortison. Så fikk vi et tips om å prøve en Body Butter fra The Body Shop som inneholder hamp, og den fungerer så bra. Brukte kortison til han så ok ut, også begynte vi med hamp kremen. Smører morgen og kveld. Hender han får litt tørre flekker f.eks etter bad, bruker litt kortison da. Men nå har vi ikke brukt kortison på flere uker.
En liiiten til. Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Ja kanskje det..Har faktisk hørt at omega 3 skal være bra å tilføre atopikere,skal prøve den jeg også tror jeg.Hva kostet den da? Takk for tipset! Her hjemme blander jeg litt A.derma + apo base(rød) og smører gutten med,later til å hjelpe det også syns jeg.
knips Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2008 Den koster 149,- da har vi den i litt mer enn en mnd.
En liiiten til. Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Ja det virker som kremen virker ja!!! Brukt den siden lørdag vi no,han er bløt og fin i huden-men det kan jo være en god-fase også nå da,men,men..Spennende å se videre framover,vi får se litt videre! Gla æ no ihvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå