Plutseliten :) Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 sa jeg til sambo i går kveld I løpet av 12 timer....har jeg fylt boka..... Mandag skal jeg på lunsj til en tante, tirsdag skal jeg på kino og se Sex and the city med en haug venninner,onsdag på koselig treff hos Maud, torsdag avslutning med datteren for 10de klasse,sånn pynte seg-taler-vitnemål-gråte geie Så blir det atter en neste helg...hvor jenteklubben med familier kommer på avslutningsgrilling. Da blir vi nesten 40 stk med smått og stort.... Jippi for sommer og det sosiale livet igjen )))
coscos Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 he, he! Høres veldig kjent ut. Stort sett så har jeg blanke ark uken før, men i løpet av noen dager, så fylles dagene opp. Her er det jentetreff, trilletreff, 2 bursdagsselskap og en avslutningsfest for utvekslingsstudenter. I tillegg så skal jeg også til Maud, så det blir hyggelig å treffe deg "live". Tror jeg har litt "fobi" for å "slappe av" hjemme alene :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 hahahahahahahahaha.... rolig er et ord du ikke kan....
Gummelillan Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Kjent problemstilling!! Til uken, da skal alt bli bra har jeg sagt til meg selv det siste året synes jeg. Men DET ser ikke ut som om det vil skje med det første ;-) Men for en ekstrovert skravlebøtte er det egentlig helt greit da....
Gummelillan Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 Gled deg til filmen forresten. Var på premieren og storkoste meg!!!!
Karomamma Skrevet 13. juni 2008 #6 Skrevet 13. juni 2008 Ha ha ha, Plutseliten... Der kjente jeg meg litt igjen, gitt.... Bra det snart er sommerferie. Puh
Maud Skrevet 13. juni 2008 #7 Skrevet 13. juni 2008 Sånn er det her også. De "tomme" ukene fylles raskt med planer :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå