trebarnsmamma84 Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 er det noken som har blitt strippa her???eg skal bli strippa neste fredag....om ikkje fødselen er starta.... Kor lenge har det gått frå de vart strippa til fødselen starta???
-lucy- Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 heisann! vittig å chatte med deg her så du blir strippet neste fredag hvis ikke noe? jeg tror jeg blir på mandag, er også spent på det. er jo spent på alt, jeg da, som ikke har noe erfaring fra før. spennende å se hvordan det går med oss denne uka, da - krysser fingre for oss begge!!
BlondieMom Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Lykke til... Fikk nettopp beskjed fra en god venninne om at viss jeg ble tilbudt stripping skulle jeg takke nei... For henne var det VELDIG vondt, og det satte ingenting igang.,.. Men de gjør det vel ikke viss det ikke hjelper på de fleste. Mente ikke å skremme, for selv har jeg ikke peiling, men høres skummelt ut...
ballblom Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Jeg fødte litt over ett døgn etter å ha blitt strippet - uvisst om det hadde noe med strippingen å gjøre, men så var det iallefall :-) Syns ikke det var vondt i det hele tatt jeg, er akkurat som en vanlig gyn. undersøkelse - altså bare ubehagelig! Gjelder å slappe av, så gjør det slett ikke vondt!
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 Hva er stripping? Er førstegangsfødende og uvitende.
trebarnsmamma84 Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. juni 2008 Jordmor "røsker" oppi der for å prøve å få fortgang i fødselen.... Har høyrt både at det er vondt og at det ikkje er vondt....håper berre det set det i gang eg....er lei no... ja vittig å snakke med deg her lucy....masse masse lykke til
SuperMoM <3 Skrevet 14. juni 2008 #7 Skrevet 14. juni 2008 Jeg ble strippa på onsdag som var.. Slimproppa mi gikk dagen etter og jeg sitter her enda:) Har uansett 1uke og 4 dager igjen til terminen min også da,så stresser ikke noe med det:)
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 14. juni 2008 #8 Skrevet 14. juni 2008 Jeg ble strippet,men ingen ting skjedde før jeg ble satt i gang på kur! Tror det er individuelt hvorvidt det er vondt eller ikke å bli strippa......for min del var det på godt norsk jævlig!!!! Men som sagt.....det er individuelt=)
1976 kreps Skrevet 14. juni 2008 #9 Skrevet 14. juni 2008 Jeg blei strippet forige fødsel,synes det gjorde vondt men alt for å bli ferdig,var da 8 dager over.Skjedde ikke noe mer men jeg tror det er en fordel hvis man skal bli satt igang, for da er det litt åpning.
1976 kreps Skrevet 14. juni 2008 #11 Skrevet 14. juni 2008 Jeg måtte be om det selv.Første svangerskap hadde jeg ikke hørt om det engang!
trebarnsmamma84 Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #12 Skrevet 14. juni 2008 eg har ikkje blitt strippa før ...dette er nr 3....har termin på torsdag,så dette blir i tilfelle 1 dag over termin ho skal strippe meg....
Barnimagen2008 Skrevet 15. juni 2008 #14 Skrevet 15. juni 2008 hvis man er moden, er stipping bra, de fleste skjer det noe med for de som syntes dette var vondt, var nok ikke moden sa jm, men selvklart indiv., samme som fødselen.... verdt og prøve hvis man går over.....heller det enn og blitt satt i gang..
Gjest Skrevet 15. juni 2008 #15 Skrevet 15. juni 2008 hehe da ble jeg strippet av mannen min da vi hadde sex 2 dager før datteren vår kom..fy d var vondt..hehe ..ja nå var d ikke meinigen at d skulle gjøre vondt altså..men jeg måtte le litt når jeg såg hva stripping betød.. for noen timer etter så gikk vannet..hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå