Gå til innhold

Glamourmodeller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere om den gjengen her da ? :) Se videointervju

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fader altså må jeg synes noe om disse også?

Blir du aldri lei av å synes så mye om alle andre??

Skrevet

De er kvinneverdens svar på juncfood:)

Deilig der og da..sånn fort og gale. Men..

Skrevet

Utrolig stygg og tilgjort hu lys til venstre!!! Æsj...

Skrevet

Hvorfor legge ut sånne linker bare for at folk skal rakke ned på andre..?

Det var flotte jentrer (en grunn til at de er glamourmodeller)

Dette er noe som folk burde ha vokst av seg innen 16 års stadie, å rakke ned på andre så en er misunlig/sjalu på...

Jeg er selv 21 år, er som de fleste andre ikke 100% fornøyd med meg å kroppen min, men rakker ikke ned på folk som er penere en meg av den grunn..

VOKS OPP!!!!!

Skrevet

Enig med 16.56, dette er bare tåpelig.

Skrevet

orker ikke se på videoen, men sånn om glamourmodeller generelt

Vist er jeg sjalu på dem, for all oppmerksomheten de får av det motsatte kjønn. men jeg tror mange av de vil ha/trenger komplimenter ang. kroppen for å føle seg bra, og det er leit de må gjøre seg "falske" for å få det(teite gutter!) Tror de hadde vært mye skjønnere om de hadde vært litt mer naturlige.

Skrevet

Hvorfor er det fritt fram å rakke ned på glamourmodeller? De er jo egentlig bare vanlige mer eller mindre usikre jenter som oss alle andre...noen mener vel at de er dårlige rollemodeller for unge jenter...men det er vel i bunn og grunn ikke deres ansvar..pass på dere selv..verden trenger mangfold!

Skrevet

Guuu jeg er så lei moralens voktere her inne som skal tolke enhver skeiv uttalelse som misunnelse og bla bla bla!

Når noen jenter er så pr-kåte at de legger en badeand i hver pupp, spriker i øst og vest og påvirker unge jenter til å tro at sex og kropp er eneste veien til å komme opp og frem så får de søren meg tåle litt harselering på slike harmløse sider og.

Jeg er ikke misunnelig. Har faktisk gått modellvisninger etter å ha født flere barn og er kjempefornøyd med kroppen min. Og det plager ikke meg at noen er pene eller gud forby, penere enn meg.

Men jeg synst ikke så mange av de jentene er så pene når man stripper de for sminke, løshår, negler og inplantater.

Jeg ser faktisk ned på mange av disse jentene at de kan fornedre seg til å ligge på et panser å skumme seg inn og snakke babyspråk.

Mulig mange av de jentene har fått et hardt spark i leggen i oppveksten. Men likevel. Hvert sitt valg. Og hver sin smak..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...