håper-håper... Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 er på en liten visitt fra 1.tri, og lurte på om noen her vet om det er noe som er skadelig med å drikke alkoholfritt øl, koffeinfri kaffe og vann med kunstig smaktilsetning? noen på 1.tri som mente at alkoholfri øl ikke var bra...så ble litt skremt da det har gått en del av det de varme kveldene nå...
Mrs. Bouquet Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 alkoholfri øl går helt fint det, men det er vel uansett ikke bra å drikke mye av det.
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Tanta mi hadde dilla på Munkholm gjennom hele svangerskapet;) Og ingen fare der. Men er jo klart at du ikke skal overdrive. Folk er litt for overforsiktige, så du kan nok ta det helt med ro. Finnes mange av de som røyker gjennom hele svangerskapet og hvis ikke det er farlig så vet ikke jeg:P Så for å si det sånn, det kan ikke være farlig med noe alkoholfritt og koffeinfritt i ny og ne;)
☆twinkle twinkle Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 har hørt at vann med kunstigsmaks tilsetning ikke er bra..men jeg vet ikke hvorfor...vann er vel de beste..jeg liker godt å drikke bedehuspils (eplemost) med og uten kullsyre...det er godt det..brus smaker ikke så godt lenger..
lana<3 Skrevet 13. juni 2008 #6 Skrevet 13. juni 2008 Det er kunstig søtning som ikke er bra, stoffet aspartan som finnes f.eks i funlight og coca cola light. Google det på nettet og les....
mosegrisen Skrevet 13. juni 2008 #7 Skrevet 13. juni 2008 Hvorfor skal det være noe i veien for å drikke alkoholfritt øl???
babygullz <3 vilde Skrevet 13. juni 2008 #8 Skrevet 13. juni 2008 Så lenge du drikker med det med måte så skal du bare slappe helt av! Det skal sies at det kan være skadelig å drikke for mye vann også...og vann er jo ikke noe å være redd for? så det er ikke alkoholfritt øl eller vann med smakstilsetningsstoffer heller...alt med måte!=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå