Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt jevnlige hcg prøver pga liten blødning for 14 dager siden.

De siste to gangene har prøvene bare steget fra 2400 til 5000 til 6300 med mange dager imellom, sikkert fem dager mellom hver prøve. Dette er vel alt for lavt? Jeg skjønner ingenting, hcg burde være høyere enn 6300 nå som jeg er i 7.uke? Men jeg var jo på UL i går og da fikk jeg se og høre hjertet! Hva skjer? Skal jeg stole mere på UL enn på blodprøvene? Bør jeg være bekymret? Har ikke hatt noen blødning de siste 14 dagene....

Uff, så redd man blir av det dumme tallet...hadde jeg ikke tatt de prøvene hadde jeg ikke hatt en bekymring i verden.... :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk Marte!

Der stod det jo faktisk at jeg bør legge mere vekt på UL og det lille hjertet jeg så der enn disse blodprøvene. Tror ikke jeg vil ta flere av de, blir bare så bekymret. Skjønner ikke hvorfor mine tall er så lave, og legen ringer aldri tilbake for å forklare...Her får man ordne opp selv!

Skrevet

Skjønner godt frustrasjonen din. Jeg har tatt hcg prøver ukentlig i 5 uker nå, men i går sa jeg at det fikk bli siste gangen. Man blir jo bare sittende å sammenligne tall osv... Tror det er bedre å innse at det er store svingninger i hcg verdiene og heller forholde seg til ultralyden..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...