Gå til innhold

skjønner ikke helt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

når hode fester seg er det ikke sånn at magen da synker? syns magen er så høy selv om hode har ært fast en stund alt... eller er det bare sånn at ikke magen synker ho s alle?

Noe sier at man ikk er føde klar magen detter, har uke igjen til termin å begynner å mistenke at dette kommer til å ta enda lengere tid,

Kansje fullmånen hjelper *håper*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare tull dette med lav mage, hodet festet osv. Hvor høy eller lav mage du har, handler først og fremst om hvordan du er bygd og bærer barnet. Det er klart at barnet synker lenger ned i bekkenet når fødselen nærmer seg, men din mage kan se høy ut for det. Jeg gikk med høy mage uten at hodet var festet med førstemann, han ble født termindagen. Også denne gangen er jeg per def "høy", men på kontroll på sykehuset i går kunne gynokologen fortelle at barnet står med hodet langt ned i bekkenet og jeg har 4 cm åpning og nærstående fødsel - har egentlig 11 dager igjen til termin. Den høye magen skyldes at barnet ligger i hele sin lengde, fordi hun har plass til det pga mitt lange liv. Så ta det helt med ro, du føder når du er klar - helt uavhening av utseende på magen og evnt. hodefeste. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...