Tonen Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Jeg er 40 uker idag. Tror babyen sover ganske mye i magen, og det har den gjort hele tiden. Jeg kjenner liv regelmessig hver dag, men har feks aldri blitt vekket om natten av mye spark i magen. Har dere det? Lurer litt på om min baby er roligere enn gjennomsnittet..?
NinaKristin*ENDELIG* Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Hei hei jeg våkner heller ikke av spark fra babyen, men hun er veldig aktiv ellers, men kjenner ingenting om natta.. Kansje vi får noen rolige barn begge to
-˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙- Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Har det slik jeg også. Kjenner liv hele tiden. Men han er ikke noen fotballsparker eller turner... Spurte jordmor om dette, og hun sa at det er helt vanlig. Så lenge du kjenner liv er alt normalt :-)
Heidi_Therese Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 jeg kjenner også mye liv men vanskelig å kjenne forskjell hva som egentlig skjer der inne:) men blir ikke vekket om natta jeg heller bortsett fra at jeg må på do en gang i løpet av natta...men veldig aktivt barn når jeg legger meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå