¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Heia snuppa!Har prøvd lenge å sende mail til deg, men får ikke sendt for du har endten for mange mail eller så har du nektet meg! Ville bare si at jeg vra på ul i dag og fikk se et fint lite hjerte som slo!!!!!!Og det på selveste fredag den 13!Lykke dag:) Hvordan går det med deg??Du skal vel til å teste snart skal du ikke?? Gleder meg til du å får positiv test:) Klem susanne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå