Sunniva78 har to små Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Jeg har ikke helt visst hvordan jeg skal stenge solen ute når jeg er ute og triller. Helseteppe har jeg brukt noen ganger, men er ikke så begeistret for å dekke til vognen på den måten... Så fant jeg noe supert på nettet, en snedig solskjerm som passer til de aller fleste vogner. Den skjermer helt for solen samtidig som det slippes inn masse frisk luft:-) Dere kan se den her: http://www.lilleprinsen.no/product/454023/_Teutonia_Solskjerm.html Anbefales:-)
aya75 Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Har denne jeg og. Fungerer veldig fint synes jeg:) Det er flere som har stoppa meg på gata og spurt hvor jeg har kjøpt den. En veldig smart ting ja;) Synes bare den var litt vel dyr (m tanke på hvor liten og enkel den er..)...men synes det var verdt det. Har brukt den masse.
Sunniva78 har to små Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2008 Syntes den var litt dyr jeg også, (249,- for dere som lurer) men nå som jeg har brukt den litt er den verdt penga ja.
Miffs Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 Noen som vet om jeg får denne tli å passe på Quinny- vogna mi?
Sunniva78 har to små Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. juni 2008 Skjermen festes med noen klyper, så hvis ikke kalesjen er veldig tykk skal det gå greit:-) (vet ikke hvordan quinny er...)
venternr2:) Skrevet 13. juni 2008 #8 Skrevet 13. juni 2008 hei! jeg har simo vogn, og har solbeskyttelse som den heter. Den er helt genial. Ingen sol kommer inn, og den gjør det også litt mørkt inne i vogna. Beste kjøpet jeg har gjort. Når mini sitter i vogna, kan denne skjermen også slåes ut litt. Godt kjøp:) kostet 299kr for den da.. Kjøpte den på Barnas hus
RockMyWorld Skrevet 13. juni 2008 #9 Skrevet 13. juni 2008 149,- på babyshop... Tror det er den samme!
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 13. juni 2008 #10 Skrevet 13. juni 2008 har heldigvis ei vogn jeg kan vende håndtaket på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå