Gå til innhold

Dagens middag:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har jeg sittet i hele formiddag og grublet over hva i all verden jeg skal finne på til middag i dag, Nå var nettopp min svigermor innom med nylaget (og hjemmelaget) lapskaus til alle mann, før hun dro videre i barnehagen til minstemann på besteforeldredag:)

Svigermødre kan slå til en gang i blant, gitt. Slike ting får iallefall meg til å få dårlig samvittighet for alle de filletingene som jeg vanligvis irriterer meg over.

Jeg gleder meg på middag i dag!!!!!!

Bon appetitt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååååå, det hørtes fantastisk godt ut : ). Lenge siden jeg har spist hjemmelaget lapskaus. Skal til mamma i morgen, kanskje jeg skal true henne til å lage lapskaus siden det ikke er spådd grillvær i morgen...hehe,

I dag blir det hjemmelaget hamburgere. Enkelt og greit : )

Kos deg med lapskausen (ikke et spor misunnelig her....hehe)

Skrevet

Takk for det:)

Jeg gleder meg vilt og har problemer med å vente til de andre kommer hjem!!!

Ring moren din og uthør om mulighetene for lapskaus du;), mødre er gjerne svake for barnas ønsker når de endelig kommer heim!!!

Min kjære svigermor bruker alltid å ringe mannen min et par dager før vi kommer innover ei helg og de planlegger alle måltider for helga sammen.....Nesten litt søte:)

Skrevet

I dag blir det venninnekveld med grilling og bakte poteter men må si at misunnelsen er stor når det gjelder den lapskausen ja... hmm.... må nok lure mamma til å lage det en dag jeg skal opp til foreldrene mine :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...