marien - FØDEKLAR! Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Her har jeg sittet i hele formiddag og grublet over hva i all verden jeg skal finne på til middag i dag, Nå var nettopp min svigermor innom med nylaget (og hjemmelaget) lapskaus til alle mann, før hun dro videre i barnehagen til minstemann på besteforeldredag:) Svigermødre kan slå til en gang i blant, gitt. Slike ting får iallefall meg til å få dårlig samvittighet for alle de filletingene som jeg vanligvis irriterer meg over. Jeg gleder meg på middag i dag!!!!!! Bon appetitt!
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Åååååå, det hørtes fantastisk godt ut : ). Lenge siden jeg har spist hjemmelaget lapskaus. Skal til mamma i morgen, kanskje jeg skal true henne til å lage lapskaus siden det ikke er spådd grillvær i morgen...hehe, I dag blir det hjemmelaget hamburgere. Enkelt og greit : ) Kos deg med lapskausen (ikke et spor misunnelig her....hehe)
marien - FØDEKLAR! Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2008 Takk for det:) Jeg gleder meg vilt og har problemer med å vente til de andre kommer hjem!!! Ring moren din og uthør om mulighetene for lapskaus du;), mødre er gjerne svake for barnas ønsker når de endelig kommer heim!!! Min kjære svigermor bruker alltid å ringe mannen min et par dager før vi kommer innover ei helg og de planlegger alle måltider for helga sammen.....Nesten litt søte:)
linda1983 Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 I dag blir det venninnekveld med grilling og bakte poteter men må si at misunnelsen er stor når det gjelder den lapskausen ja... hmm.... må nok lure mamma til å lage det en dag jeg skal opp til foreldrene mine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå