Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Jeg kjenner det sammen hver sommer...Spesielt nå som jeg går skole, og har fri i 2 mndr. Selv om jeg har to barn, så mister jeg liksom mye av strukturen. Har masse jeg kan og ønske å gjøre, men har vansker for å organisere og disiplinere meg selv. Jeg går støtt med en vag angst inni meg konstant. Jeg har tidligere slitt mye med det, og i sosiale sammenhenger, men det er blitt mye bedre. -Bortsett fra om sommeren. Flere so har det slik?
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Nei, men et godt råd er å sette opp en liste over hva du skal gjøre dag for dag. Jeg har gjort det selv om jeg ikke har angst da. Jeg tar for meg alle skap og skuffer i huset, rydder og vasker, sorterer og arkiverer papir, rydder alle rom og får orden til neste semester Så skal jeg lage album til ungene, henge opp bilder, kjøpe rammer, lage til et barnerom. Noen dager er ungene hjemme med meg og vi finner på noe, og vi skal også på diverse turer. Kan et råd være å skrive opp hva du skal gjøre dag for dag, så har du noe håndfast å forholde deg til?
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Takk for fint svar:-) Tror nesten jeg må gjøre det sånn ja. Håper bare jeg finner viljestyrke til å holde den:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå