Gjest Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 hei på deg! lenge siden sist, hvordan går det med deg? alt fint her, vi har ombestemt oss å bruker ingen prevansjon allikavel hehe så nå er det spennende å se hva som skjer i sommer vi har også kjøpt oss billetter til en kjærlighets ferie i september så nå skal jeg holde ut en hel sommer med masse jobb klem
Mayken Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Hei, der var du jo. Tenkte på deg enest i går. Så spennende det blir fremover da, får håpe at vi begge ender opp med spire i løpet av sommeren:) Vi tar det litt med ro for øyeblikket, stresser ikke med noe. Tror ikke det blir noe spire denne mnd uansett, har ikke klart å finne noen EL. Kjøpte billigtester på gøy, men har ennå ikke fått en positiv, og IKM skal være 25.juni. Det går seg nok til etter hvert. Har du fått tilbake mens ennå? Kjærlighetsferie høres helt fantastisk ut da:) Litt misunnelig her jeg sitter hehehe... men unner deg det av hele mitt hjerte:)
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 tiddelidu, jeg håper hverken på det ene eller andre ang graviditet, orker ikke å bli revet med og halv gal som sist hehe.. nå er det vel 2 uker siden jeg hadde den SA'n så mensen skal vel komme om en uke eller to.. litt usikker på når den skal komme, og har ikke kjent noen EL enda heller .. tror jeg da, vært veldig travel i det siste så tenker fint lite på sånt. kjærlighetsferie skal bli veldig genialt! vi skal begge opp mot dobbelt i hele sommer, så når september kommer så skal du se at vi trenger det begge to hvordan går det med malingen? har du vært i bryllup og fått brukt kjolen eller er det senere i sommer?? ))))
Mayken Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Ferdig med å male veggene, driver å maler listene nå, så begynner å se enden på det rommet nå, regner med å flytte inn dit til uken:) Var og hentet kjolen i dag, må ut til uken og skaffe tilbehør. Skal i det første bryllupet neste lørdag, utdrikningslag i morgen. Var i et annet utdrikningslag hjemme i Ålesund forrige helg. Det var koselig å feste med hele venninnegjengen igjen. Lenge siden sist. Hvordan går det med snuppa di da? Fått noen avklaring på astmaen hennes?
Mayken Skrevet 14. juni 2008 #5 Skrevet 14. juni 2008 Dytter litt jeg snuppa. Nå blir jeg borte hele dagen, skal ut og drikke....æsj. Litt bekymret for å gjøre det nå som mest sannsynlig EL er over og jeg ikke aner om der er en spire eller ikke da. Men vil nok bli mange spørsmål hvis jeg ikke deltar på lik linje med alle andre, og de er jeg ikke villig til å svare på ennå. Men siden el har vært/skulle vært denne uken, er det vel kanskje ikke så farlig ennå? Lørdag om en uke kommer jeg i hvertfall til å ta den første graviditetstesten, skal i bryllup den dagen og har ikm onsdagen etter. Er jo litt tidelig, men greit å gjøre det for sikkerhetsskyld?
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #6 Skrevet 14. juni 2008 hei hei, så spennende med kjole og pynt, jeg sitter bare å tenker på thailand turen vår om dagen, og drømmer meg bort. der er det nemlig mulig å få giftet seg på stranden *drømme drømme* hehe.. tror nok ikke det skjer altså, men det er jo lov å dagdrømme hehe.. kan tenke meg det var gøy å feste litt ja, jeg var ute med jobben forrige helg og det var deilig å bare slå ut håret og være meg snuppa har nok bare hatt infeksjons astma, for sist vi var der var det mye bedre, hun hadde "bare" lungebetennelse på den ene lungen, men den var ikke pga en bakterie, så må bare jobbe den ut av kroppen selv men uken som har gått har vært veldig fin i bhg og her hjemme, så hun er absolutt på bedrings vei
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #7 Skrevet 14. juni 2008 svarer på denne også jeg skjønner du er litt bekymret, men om du er gravid så er det så pass tidlig at det ikke skal være noe fare. jeg var på ferie når jeg ble gravid med snuppa og festet hardt de 3 ukene og uken etter jeg kom hjem før jeg fant ut at jeg var gravid. hun tok heldigvis ingen skade av det. og jeg hadde nok også tatt en test før bryllupet, for sikkerhetsskyld men personlig så blir det ingen testing her før jeg er minst 2 eller 3 uker over tiden neste gang. (det er lov å håpe at man har litt motstandskraft hehe) sambo ble nesten små rar sist, så vil ikke utsette han for det en gang til kos deg i dag og så snakkes vi plutselig! klem
Mayken Skrevet 15. juni 2008 #9 Skrevet 15. juni 2008 Uff, gjett om jeg er kjempesliten da. Klarer nesten ikke holde øynene oppe, vil bare sove og sove. Var søren meg ikke i seng før kl 5 i dagtidlig. Snuppa har over 39 i temp i dag, så jeg må nok være hjemme med henne i morgen. Så får vel en ekstra dag å komme meg på da...hehehe. Fint å høre at det mest sannsynlig ikke er noe kronisk med snuppa di da. Har forresten latt meg bli spådd. Kimby inne på spå sidene har gjort det. Var mye lovende der, men i følge henne blir jeg ikke gravid før neste vår, da skal jeg få to gutter med ca 2 års mellomrom. Så vi får vel smøre oss med tolmodighet..hehehe. Hun mener at kroppen min er veldig sliten, så den er ikke helt klar for et svangerskap akurat nå. Er så spennende med det der altså. Hun så hjelperene mine også, har visst hele 7 stykker:)|
Gjest Skrevet 15. juni 2008 #10 Skrevet 15. juni 2008 hehe det tar på å gå ut ja, sånn jeg hadde det forrige helg når sambo trodde jeg var helt halv gal her..hehe.. snuppa mi er litt halveis idag hun også, men ikke feber, så prøver oss på bhg imorgen. heldigvis går hun i den bhg jeg jobber i så kan holde litt øye med henne (til de ansattes på hennes avdelings fortvilelse tror jeg hehe) så spennende å bli spådd! kimby har sett på meg også før, men ingenting har stemt, er vel mest fordi jeg har tatt en del andre valg enn det hun så. men sånn er det med spå, gjør jo det selv også. men hun så meg med ei jente i mai neste år da, så kanskje jeg blir gravid i høst hvem vet, er litt sånn at jeg ikke vil høre på de som spår, men samtidig så spør jeg masse og legger også kort selv hehe.. litt selvmotsigende kan du si! hjelpere er alltid fint å få kontakt med, du har nok flere og færre i perioder av livet, heldigvis men spennende at hun så sju nå da, føles vel godt kan jeg tenke meg
Mayken Skrevet 15. juni 2008 #11 Skrevet 15. juni 2008 Så spennende da, har du spådd lenge eller? Har selv tarot kort, men kan ikke bruke dem desverre:( Har du hatt rett på mye eller? Da vet du kanskje litt om det med helpere da? Jeg lurer litt på hvorfor jeg har så mange, Kimby mente at deg var ganske spesielt å ha så mange, at det ikke er alle forunt, og at det er spesielle menesker som får det. Har du noen anelse på det? Vil det si at jeg kommer til å få det vanskelig fremmover tro? fordi det er så mange der liksom? Har så lite peiling på sånt, men synes det er veldig interessant. Ina har 1 hjelper, og vi er ganske så sikkre på at vi vet hvem hun er. Godt å vite at hun har noen som våker over seg som er så stolt av henne og glad i henne:) I følge Kimby så kan snuppa se hjelperen sin, og jeg har jo lurt litt på hvem hun skravler med inne på rommet sitt da...hehehe.
Mayken Skrevet 16. juni 2008 #12 Skrevet 16. juni 2008 Dytter litt jeg. Er hjemme sammen med Ina i dag, tror jeg sal ringe legen og se om vi får tatt oss en tur inn og ta en infeksjonsprøve, se på halsen og ørene hennes.
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #13 Skrevet 16. juni 2008 hei hei, titter innom fra jobben er litt travelt nå så får ikek svart så mye på det med hjelpere, men skal skrive mer i kveld god bedring til Ina, så snakkes vi plutselig!! klem
Mayken Skrevet 16. juni 2008 #14 Skrevet 16. juni 2008 Det går helt fint, var ikke meningen å mase på deg. Er bare litt misunnelig jeg..hihihi;) Har vært til lege med Ina nå, og det er visst atter en virusinfeksjon. Men hun var litt rød i venstre øre og i halsen. Fikk øyedråper da, for det ser ut som om hun har fått øyekatarr også. Liker ikke følelsen jeg får når jeg kommer til legen, har lyst å bytte lege på oss alle. Han er dyktig i det han gjør, men nå har vi vært der veeeeeeldig mye de siste årene, og føler han ikke tar meg helt seriøst lenger. Ikke noen god følelse å tro at de mener jeg er småhysterisk og hypokonder:(
Mayken Skrevet 16. juni 2008 #15 Skrevet 16. juni 2008 Vi lå på side 2 vi gitt. Det går jo ikke an..hehehe Har vært til homeopat med Ina i kveld, og fått sukkerpiller. Så nå får vi sette i gang å prøve. Håper vi får et bra resultat ganske raskt. Hvordan går det med deg?
Mayken Skrevet 17. juni 2008 #16 Skrevet 17. juni 2008 Heisann snuppa, hvordan går det med deg? Jeg har vært ut og forsøkt å finne tilbehør til kjolen min, men finner ikke fargen jeg leter etter, spørs om jeg ikke bare må gå for sort, men det er litt tung farge nå på sommeren synes jeg:( Snuppa er fortsatt syk, og sambo og jeg småkrangler litt om hvem som skal få gå på jobb i morgen. Nå har vi vært hjemme en dag hver denne uken. Jeg har bare 2 dager igjen og han har 4. Ikke fordi han har vært mindre hjemme, men fordi han har jobbet hjemmefra noen dager snuppa har vært syk. Men nå har han et ganske viktig møte i morgen, og jeg har som sagt bare 2 dager igjen, og vi vet ikke helt hva vi skal gjøre, surt dette altså
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #17 Skrevet 17. juni 2008 hei hei, dagen igår ble bare borte for meg, akkurat som denne... skjønner ikke at dagene bare kan forsvinne, men det gjør de jammen i meg! men alt er relativit greit, snupp er litt grinete om dagen, og jeg har nok el og det er fullmåne imorgen, så mannen får gjennomgå i sengehalmen hehe høres kjedelig ut at dere ikke har flere sykedager, vi har brukt 5 så langt så har heligivs enda 15 å gå på. men har jo vært ekstra heldig som har kunnet sende henne til mamma nå når hun var syk sist, hjalp mye det husker ikke helt hvilken farge kjolen din hadde, men hva med å finne tilbehør i samme farge bare noen nyanser lysere.. skal du ha mye tilbehør? nå skal jeg lage middag, dusje og i seng :/ begynner halv åtte imorgen, og da starter dagen kvart på seks her.. ang. hjelpere så er jeg nok litt uenig med kimby, men forteller deg mer om det i helgen når jeg har litt mer overskudd. ha en fin kveld! klem
Mayken Skrevet 17. juni 2008 #18 Skrevet 17. juni 2008 Forstår godt hva du mener med at dagene bare blir borte. Har det sånn jeg også. Må være hjemme med snuppa i morgen, da har jeg bare 1 dag igjen:( Har ikke noen familie som kan hjelpe oss heller. Får bare håpe vi får gjennomslag på søknaden vår. Kjolen min er rød, skal ha sjal, veske og sko.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå