Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er ingen sykdom og vere gravid hører jeg, men jeg er gravid i 8uke med nr2 å har aldri følt meg så dårlig som nå, konstant kvalm og helt tom for krefter, var så vitt jeg kom meg til legen her om dagen, så nå er jeg sykmeldt, det er inget annet alternativ, for jeg klarer nesten ikke bevege meg, gleder meg så utrolig til denne grusomme kvalmen gir seg. noen andre som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei lykkemy! Jeg hadde det sånn ved forrige svangerskap. I ettertid angret jeg på at jeg ikke ba om sykemelding, de første månedene var veldig vanskelige. Denne gangen er det ikke like ille, men har bedt om og fått 20% sykemelding. Forrige gang hadde jeg bare meg selv og sambo, denne gangen har jeg en datter på snart 2 år som jeg er en del alene med (sambo er ukependler), så jeg trenger overskudd til å ta meg av henne. Forøvrig synes jeg at samfunnet skal ta hensyn til gravide som har det slik (ta ansvar) og la det være rimelig åpent for sykemeldinger i slike tilfeller, synes ikke man skal være så fokusert på effektivitet mhp. arbeidslivet at man skal holde gravide i arbeid når de ikke føler seg bra. Hilsen meg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...