Gå til innhold

Dere har blitt gravide mens dere ammet ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller rett etter slutt.

Merket dere fort forskjell i melkeproduksjon?

Jeg ammer sønnen min 1-2 ganger daglig (gjort dette i ca 2 mnd), og har hatt lite melk, akkurat nok til de gangene han får, men nå de siste dagene har produksjonen virkelig vært på topp! BH'ene passer ikke lenger, og de lekker =P

Og prøveren som jeg er lurer jeg på om dette kan være ett tegn på graviditet.

Noen med erfaringer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så klart overskriften skulle vært: Dere SOM har blitt gravide mens dere ammet ...

Skrevet

Nei, jeg merket ingenting på melkeproduksjonen, men så var førstemann var over året da jeg ble gravid igjen. Med første fikk jeg ømme pupper allerede før jeg fant ut at jeg var gravid. Denne gangen merket jeg ingenting på puppene før jeg var om lag 4-5 måneder på vei, og da hadde jeg sluttet å amme.

Skrevet

Jeg ammet fortsatt første da jeg ble gravid på nytt. han var vell ca 9 måneder når jeg ble gravid igjen, og jeg ammet til han var 11 måneder. produksjonen økte veldig hos meg, og jeg begynte å lekke igjen og hadde spreng. Da han fikk tenner bestemte jeg meg for å slutte å amme han, og det tok vell 2 uker tror jeg før puppene sluttet å verke. men nå er det helt tomt, og det er deeeeeeilig! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...