Gjest Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Eller rett etter slutt. Merket dere fort forskjell i melkeproduksjon? Jeg ammer sønnen min 1-2 ganger daglig (gjort dette i ca 2 mnd), og har hatt lite melk, akkurat nok til de gangene han får, men nå de siste dagene har produksjonen virkelig vært på topp! BH'ene passer ikke lenger, og de lekker =P Og prøveren som jeg er lurer jeg på om dette kan være ett tegn på graviditet. Noen med erfaringer??
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Så klart overskriften skulle vært: Dere SOM har blitt gravide mens dere ammet ...
Venter på bitteliten Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Nei, jeg merket ingenting på melkeproduksjonen, men så var førstemann var over året da jeg ble gravid igjen. Med første fikk jeg ømme pupper allerede før jeg fant ut at jeg var gravid. Denne gangen merket jeg ingenting på puppene før jeg var om lag 4-5 måneder på vei, og da hadde jeg sluttet å amme.
2 gutter og 1 jente Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Jeg ammet fortsatt første da jeg ble gravid på nytt. han var vell ca 9 måneder når jeg ble gravid igjen, og jeg ammet til han var 11 måneder. produksjonen økte veldig hos meg, og jeg begynte å lekke igjen og hadde spreng. Da han fikk tenner bestemte jeg meg for å slutte å amme han, og det tok vell 2 uker tror jeg før puppene sluttet å verke. men nå er det helt tomt, og det er deeeeeeilig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå