Gå til innhold

da var det et faktum...sykemeldt

Anbefalte innlegg

Skrevet

helt til permisjonen starter...DEILIG...å kunne slappe av å glede seg. er sykemeldt pga høyt blodtrykk,bekkenløsning og fordi jeg har født prematur tidligere. så nå ser jeg fram mot sommeren og håper vi kommer oss til uke 35,minst!!! de to siste er født i uke 33, og vil helst unngå den biten det medfører.

Så god sommer damer :OD

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper det hjelper med sykmeldig så ungen får ligge i magen så lenge som mulig :-) Høres litt deilig ut, men tror kanskje jeg ville kjedet meg etterhvert. Men det er jo ikke så lenge igjen da :-)

Skrevet

hehe...trur ikke æ får tia til å kjede mæ...ongan har jo sommerferie fra neste uke,både skolen å barnehagen!!! så det blir mange late daga ute på stranda å i hagen:

Skrevet

Deilig da:-) Er selv i permisjon sidenarbeidsgiver ikke klarte å tilrettelegge arbeidet for meg.

Har ikke termin før i september, men storkoser meg hjemme. Skal bare nute sommeren!

Skrevet

Høres herlig ut :) Jeg blir også sykemeldt fra nå av, 50% i et par uker men 100% etterd et iom at arbeidsgiver ikke klarer å tilrettelegge jobben..

Blir en lang fin sommer før studiene begynner igjen :)

Skrevet

Jeg har vært 100% sykemeldt siden 16.mai, er 12+1... Kjeder meg vanvittig her hjemme! Har leddgikt og eneste de har å tilby meg er paracet..deeet hjelper jo...;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...