Veslesnuppa Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Yes,endelig kan jeg komme inn til dere:) Tok en ClareBlue i morges og krysset lyser mot meg. Helt utrolig opplevelse!!! For denne PP fant jeg ikke EL og vi har hatt minimalt med sex... Og DA slår det til!!!!! Er det liv er det håp!!
moniki* 3 prinsesser* Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Jeg følger deg, tok en test i morges og der kom det ett kryss. På selveste fredag 13. Dette blir mitt 3. barn og er litt skummelt..;-) Vi får holde hverandre oppdatert... Vi har også hatt minimalt med sex denne mnd...
Skihild Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Samma her!! Det vi si jeg tok en på dagen i går også, den var positiv den. Men måtte teste i dag tidlig, for å gjøre det "riktig". Når har dere termin?
Fia72 Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Positiv test i dag jeg også! Er bare så innmari glad. Vanskelig å konsentrere seg på jobb ja. Termin 20. februar.
Veslesnuppa Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2008 Hei igjen:) Er mitt 3 barn også!!!! Har 2 gutter på 10 og 16 år.Så litt av et hopp.Men jeg er kjempeglad!!! Termin er vel rundt 24 februar,tror jeg. Har dere bestilt legetime?
moniki* 3 prinsesser* Skrevet 13. juni 2008 #6 Skrevet 13. juni 2008 Hei Jeg har termin rundt 22.februar.. Jeg har 2 jenter på 4 og 6 år.. Tenkte jeg skulle bestille legetime til uka, har en bindevevsykdom som må følges litt opp under svangerskap.. Har dere prøvd lenge? Dette her var 2 pp for oss..
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #7 Skrevet 13. juni 2008 Jeg tok også en test tideligere i dag, og den viste to sterker, positiv
Veslesnuppa Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. juni 2008 Har små barn du da og still in the game:) Blir nytt igjen for meg med 2 store unger i huset som kun tenker på data;) Vi har prøvd i mer eller mindre i 1 år.Mange nedturer og 4 Pergokurer. Men så fikk jeg heldigvis eggløsning av meg selv,og da klaffet det!! Vært artig å følge opp hverandre.Kan jo sende postmeldinger også
Skihild Skrevet 13. juni 2008 #9 Skrevet 13. juni 2008 Dette er også vår nummer tre. Storesøsken på 9 og snart 7 år. Glemte å fortelle om min termin, det er 17. feb. Bli med i terminklubben for februar!
Veslesnuppa Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 13. juni 2008 Veldig gjerne:) Hvordan gjør jeg det? Terminklubben altså?..
Skihild Skrevet 13. juni 2008 #11 Skrevet 13. juni 2008 Det ligger link på venstreside, mellom BIM treff og Chat. Ogås kan de velge hvilken terminklubb de hører hjemme i. Sees!!
M2M2M Skrevet 13. juni 2008 #12 Skrevet 13. juni 2008 Heii:) Hvor finner man terminklubben for februar? jeg er temmelig ny her. Fant ut at jeg var gravid på søndagen:) Superspennende! Tror det ikke helt før legen bekrefter det.. Lykke til:)
:*lillefru*:har født*: Skrevet 13. juni 2008 #13 Skrevet 13. juni 2008 Gratulerer så mye med graviditeten, lykke til i svangerskapet ) Dette er min tredje og! Har jente født 04 & gutt født 06.
Mocco Skrevet 14. juni 2008 #14 Skrevet 14. juni 2008 Fredag den 13 en merkelig dag. Av en eller annen grunn fikk jeg en rar følele, jeg var forsinket med mens, men hadde og hoppet over forgje mnd pga bursdag og ferie så med andre ord ikke "sjekket" meg. fikk en rar følelse i går at ting ikke stemte helt etter min regning, tok en test og den var positiv.. Gjett om mange tanker strømmet gjennom hode da.. Ikke akkurat planlagt i det hele tatt, samboer fikk vel like mye sjokk som meg.. Første jeg tenke, ghosj hva nå.. Men slår meg ikke helt til ro enda, så på mandag får jeg ringe legen å få det av/bekreftet.. Siden jeg er ny her og ikke minst fersk får jeg bare spør, hvordan gjør legene det? Nor jeg bør tenke på nå? har jo null peiling på når det evnt kan ha skjedd, må i så fall ha hendt i slutten av april (sist mens).. Har ikke hatt noen symtomer heller..
askepott Skrevet 14. juni 2008 #15 Skrevet 14. juni 2008 det er visst mange her inne som fikk positiv test fredag den 13...... og eg holder med dere , i går formiddag fikk eg svaret på to av cb sine graviditetstester....de lyste av et kryss i begge..... så vi er visst mange her inne som har termin rundt 23 ca.... ønsker alle jentene her inne alt godt og at vi alle skal ha en fantastisk tid i vente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå