Maud Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Nå er det bare to uker til vi skal på ferie. To uker til vi kan nyte vårt leide vingårdhus i Toscana. Sol, basseng, god mat, like god vin, masse tid sammen, gode venner og forhåpentligvis mange bøker. Det er deilig med ferie :-D
Mie/mie Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Jeg gleder meg også til ferien, og min begynner allerede på mandag! Akkurat det er litt uvirkelig........... Vi skal reise bort litt i helga, barn og mann får fri på mandag og så har jeg noen dager "fri" her hjemme før de andre skal begynne ferie neste fredag. 1 måned varer denne ferien iår, hipp hurra! Ønsker deg en kjempegod ferie (det hørtes herlig ut med Toscanatur)!!! Jeg ønsker meg imidlertid noe regn.............................. for her er det altfor, altfor tørt. Men ikke hele ferien da.............................
tebekaa Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Og jeg er så heldig å ha mer enn 4 uker til jeg skal på ferie. Merk PÅ ferie - ikke HA ferie. For ferie har jeg vel allerede... eller? Hva er egentlig ferie da? For et års tid siden var ferie å være sammen med familien, sove lenge om morgenen, late dager. Rett og slett gjøre alt annet enn man pleier. Betyr det at jeg egentlig bør dra på jobb i juli isteden for barselpermisjon? Spise lang lunch hver dag og komme hjem til ferdig middag? Og får man egentlig lest bøker når man reiser sammen med en gjeng mammadalter? Ja, ja. Jeg gleder meg jo jeg også, også kan jeg glede meg lenger enn deg Maud, tji-hi.
Plutseliten :) Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Feriehus i Toscana høres vidunderlig ut! Det kommer til å bli en herlig ferie,med sol,bading,vin,bøker og glade barn
coscos Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 Jeg er nå ferdig med ferien min, så misunner deg/dere som nå snart skal reise av gårde. Toscana høres utrolig deilig ut. Det er jo et så flott område, bare det å se på naturen der synes jeg er fantastisk.
dritgrei hei hei! Skrevet 13. juni 2008 #6 Skrevet 13. juni 2008 jeg gleder meg også til.... nei vent, ikke har jeg ferie og ikke skla jeg PÅ ferie heller ,-)))) Meeeeeeeeeen, jeg gleder meg til å komme meg inn i nytt hus, også gruer jeg meg maximalt til å flytte herfra!!! en hel haug av nydelige vesener blir igjen... Men det blir fint at dritgreipappan har ferie i noen uker! Dere som har og skal på og venter og reiser... jeg er gald for at dere får påfyll i sommerlyset! Jeg unner dere hvert sekund av nytelse i solen! GOD SOMMER! men dere må innom her å hilse på meg sånn i ny og ne!
Mariamin Skrevet 13. juni 2008 #7 Skrevet 13. juni 2008 Det høres helt nydelig og fortjent ut, med en tur til Toscana. Håper dere får en fin ferie, både voksne og barn. Vi setter også nesa mot Italia, men det er ikke før i august.
Gummelillan Skrevet 13. juni 2008 #8 Skrevet 13. juni 2008 Hvor lenge skal dere være der? Vi drar den 5. juli vi ;-) Kanskje vi skulle prøve dibbetreff i Toscana, he, he....
Karomamma Skrevet 13. juni 2008 #9 Skrevet 13. juni 2008 Åååå, det høres herlig ut... Akkurat sånn skal ferier være Vi begynner om noen få uker, vi også. JIPPI!!!
Maud Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 13. juni 2008 Vi skal være i 14 dager, altså en ukes overlapping med dere. Nærmeste by er San Giminano. Hvor skal dere bo da?
Gummelillan Skrevet 13. juni 2008 #11 Skrevet 13. juni 2008 Sinalunga eller noe sånt? Ikke så langt unna Sienna. Gleder meg voldsomt! Leier hus sammen med familien til bestevenninna til mellomste prinsessa her i huset, så tegner til å bli en veldig fin ferie for oss alle!
Tiggywinkle Skrevet 13. juni 2008 #13 Skrevet 13. juni 2008 Å.så deilig det blir! Her blir det litt Spania og litt Frankrike. Leier hus vi også, ved foten av Pyreenene. Skal bli godtmed noen helt rolige uker i sol og varme. Italia er jo et fantastisk land, god mat og drikke, og flotte landsbyer med det genuint italienskei behold:-)
frøydis m/ 4 Skrevet 14. juni 2008 #14 Skrevet 14. juni 2008 Å Toscana hørtes fristende ut!!!! Flott å ha noe å glede seg til. Vi skal feriere hjemme iår, bare noen små helgeturer..... Og det syns jeg er nydelig.... Sommer er flott!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå