Gå til innhold

Pakke sendt til Dritgreibabyen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg sendt pakke til en liten bærebaby og mamma'n hans. Det er travelt her i dag med skravlete sunnmørsfarmor, syk lillebror og minstesnupp som foretrekker mamma, så det ble ingen morsomme kort eller noe annet. Håper du har den hos deg i morgen. Stor klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, det er så mange snille damer her inne! Synes det er så fint å se at pakker sendes fra øst til vest, og motsatt. Jeg synes det er så fint at ting kan komme til nytte av flere babyer/barn.

Håper jeg kan være til hjelp senere, hvis det er noen som trenger ting som jeg har (er ikke så flink til å strikke, babyteppet mitt er fremdeles ikke helt ferdig...)

Skrevet

åååååååååååååå tusen tusen takk Maud du er et englefjes! Jeg er spent på om jeg får det til.... hvis ikke så ringer jeg og ker høyt, så må du hjelpe!!!!

stor klem tilbake!

Skrevet

Jeg hører deg for meg når du ler og står med en million meter stoff rundt deg som du ikke skjønner opp og ned på... Jeg har sendt med brukdsanvisningen. Tror du skjønner hvordan du skal gjøre det når du ser på de bildene. Det skjønte jeg i hvert fall ;-)

Skrevet

Jo men du er jo en luring ;-)))

jeg er en blondas...

Skrevet

Du er jo en blond luring du da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...