Amalie skal bli storesøster Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Jeg gleder meg som en liten unge! Tenk, denne helga skal jeg være alene hjemme uten mann og barn. Datteren min er 21 mnd, og hun har faktisk ALDRI vært borte fra meg på kveldstid/nattestid, men i dag tar sambo henne med til sine foreldre slik at jeg kan være helt alene. Bare være meg selv, og ikke mamma, husmor, elsker, kjæreste og alle andre titler som hører med når man er mor... De drar nå i 15 tiden, og jeg ser frem til en helg med late morgener, late dater og seint tempo. Er 10 uker på vei med nr to, og er selvfølgelig litt trøtt og sliten, så nå skal batteriene lades! Aaahhh. Dette skal bare nytes. Ha en god helg dere også!
Camilla venter sitt 2 barn<3 Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 kos deg masse i helgen og nyt det mens du kan.
Amalie skal bli storesøster Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2008 Ja, gjett om jeg skal kose meg! Må bare poengtere at det skulle stå late dager, ikke late dater. Det høres litt suspekt ut når ho mor endelig skal være alene en helg... hihi.
Lillebror Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 det høres kjempe deilig ut!!! sku ønske det var meg...hehe kos deg masse!! lenge leve latskapen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå