Gå til innhold

Maserier...

En snupp - og en knert i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kjennes disse ut sammenlignet med kynnere? Har nemlig begynt å få noen kynnere som begynner litt bak på ryggen og brer seg fremover...

Vondt/murring i korsryggen i hele går, lå med mensmurringer nede foran til halv to i natt, i dag er jeg "støl" i hele magen og hoftene mine er litt på tur, pluss disse kynnerne...

Skal jeg hjem til foreldrene mine i helgen, men tør jeg dra? Er da halvannen time unna sykehuset jeg har fødeplass på...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine maserier i forrige svangerskap var så vonde at jeg måtte springe i ring mens jeg hadde dem! :P Var Nesten like vonde som vanlige rier. Mine kom regelmessig med 3 - 5 min mellom hver av dem, hadde dem hver natt i 5 - 6 timer i 2 uker før fødselen. Håper du slipper å gå så lenge med dem hvis det er maserier du har.

Skrevet

Er 36+0 i dag så regner vel med å måtte gå sånn en stund... Men det skal gå :) Får i alle fall ekstra motvasjon til å få ordnet alt som ikke er gjort enda.

Skrevet

Har du lenge igjen til terminen da??

Det kan jo hende det er en fødsel på gang,,

Ring sykehuset og så tar det sikkert en kontroll på deg..

Skrevet

Har 4 uker igjen.

Snakket med jordmor i går, hadde hatt en del slim, regelmessige kynnere, stikninger og nedpress - og det hun sa var at det kunne skje i går kveld eller om noen uker... Skal dit på mandag så regner med å få en sjekk da om det ikke har skjedd noe før det. Og tar det seg opp så ringer jeg nok føden for å høre. Akkurat nå er jeg bare sliten, samtidig som jeg vil at hun skal bli der et par uker til :)

Skrevet

Hei,,,

Ja, jeg forstår godt at du ønsker at barnet holder seg der inne noen uker til,,,

Og jeg ønsker deg god bedring og håper du får slappet litt av og slik at du får igjen noen krefter..

Det er ikke gøy å være sliten,,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...