Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere som måler rundt magen deres, hva hvar målet i uke 22 ca?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Måtte måle da, har ikke gjort det tidligere, men artig å se fremover. Nå målte jeg rett under navlen omtrent der magen er størst. Da var det 99 cm rundt livet. Er 23+0 uker.

Skrevet

Har ikkje målt før, men i går var eg 81cm. Er 25+2, mao liten mage i forhold til 5 3/4 månad.

Skrevet

Jeg føler jeg har mye større mage nå med nr 2 enn sist, kan hende det har noe å si også, om man har vært gravid før...

Skrevet

Jeg målte magen for noen dager siden, var vel sånn ca 22+2-3 da... var ihvertfall 88 cm der magen er størst. Sånn i navleområdet. Det kommer vel litt an på hvor stor man er rundt midjen i utgangspunktet, så dette varierer vel også stort fra person til person. De som har "mer til overs" får vel større livvidde/ mageomkrets enn de som ikke har det, selv om man kan være like langt på vei. Tenkte at de må være logisk..

Skrevet

jeg hadde ingen mage fra før, er ganske tynn.. så jeg har lakt på meg ca 10 kg hittil, og målte 94 cm nå:P trodde kansje jeg hadde liten mage jeg.. ?

Skrevet

Når er jeg 24+1 men måler 93 rundt magen på det bredeste, (hadde aldri trodd at jeg skulle syntes det var lite, hehe) så her vokser magen SAKTE ja, er normalvektig og har gått opp 1.5 kg siden jeg ble gravid, men er vel sånn jeg er gravid da, litt rart siden jeg er av de som legger på seg bare jeg går forbi godteri hylla, snodig... men men...

Skrevet

men vi er alle forskjellige, og vokser ulikt:) men synest det er så mange unødvendige kommentarer fra folk om magen min, har hittil fått høre,kommer ikke magen din snart osv!? det er vell ikke noe de har noe som helst med da! men nå ser jeg jo det at magen min har kommet:)

Skrevet

Hei. eg er 22+4 og måler 101cm rundt magen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...