Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Jeg er så trøtt og sliten og småkvalm hele tiden. I dag orket jeg ikke en gang å gå på jobb, for jeg var så trøtt. Så da jeg hadde levert snuppa i barnehagen, dro jeg hjem og la meg, og sov helt til 11. Sitter her i halvsvime og moter meg opp til å dra å hente henne. Det regner ute Æsjjjj. Også jeg som må gå. Nå er det snart helg, og skal teste på lør el søn. Er så spent.
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 akkurat helt likt er det her også... så uendelig trøtt... stod opp med snuppa og mannen og spiste frokost før jeg gikk og la meg og sov som en stein til kl 11... er også svimmel og småkvalm... men jeg har ikke IKM før uke 26 så jeg kan ikke helt tro det er tegn på at kroppen prøver å få babyen til å sitte i magen?! lykke til med test
Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2008 Jeg har hatt det sånn helt siden forrige freda. Har gått i over 1 uke og ventet på å få teste. Noen merker graviditeten veldig tidlig. Forrige gang fattet jeg ikke mistanke før jeg var 5 uker på vei. Nå begynte jeg å bli kvalm alerede 3 dager etter el. Skikkelig snålt. Tror det blir testing i morra, selv om det er litt tidlig, men tror ikke jeg klsrer å holde meg lenger... he he Du får ha lykke til du også:-)
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 så spennende får håpe det er babyer som gjør at vi er kvalme da og slitne da si ifra når du har testet lykke til!!
Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. juni 2008 Jepp. Ikke gravid bare lyste mot meg med avsky... :-( Men tror egentlig det var alt for tidlig å teste. Hadde el en gang mellom 3. og 5. jun. Har bestilt strimler fra billige tester, så jeg får prøve igjen mot slutten av uka. Har fremdeles et håp om at Hcg'n skal stige... hi hi Jeg tror egentlig at egget er befruktet, og at det akkurat nå kjemper sin kamp om å klore seg fast. Så får tiden vise om det klarer det eller om det "detter" ut :-s
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 15. juni 2008 #7 Skrevet 15. juni 2008 er jo stor sjanse så lenge TR holder seg vekk lykke til videre da
Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. juni 2008 Jo takk:-) Du også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå