Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

1-åring min skal i august begynne i barnehage.

Jeg vurdere å la småen leke på barnehagens uteområdet i sommer.

Uteområdet her er megastooooort, og tenkte at det kunne være greit å bli litt kjent før startdagen.

Men vil det være så lurt egentlig? Vil han ikke da savne mamma (litt ekstra) når han plutselig må begynne å leke der uten meg?

Hva gjør dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil nok tro det går greit uansett,da er han jo kjent der så kanskje tilvenninga går enda lettere.

Skrevet

Jeg tror ikke det er noen dårlig ide. Det er jo kjempe bra hvis han kan føle seg litt ekstra kjent ute. + at det er jo sikkert gøy for han når han skal dit å leke

Skrevet

Synes det er lurt jeg, da er han jo kjent.

Sønnen min skifter bhg til høsten og vi har dratt for å leke litt i den nye bhg i helgene. Synes det er greit at han er kjent med uteplassen før han begynner, så slipper alt å være så fremmed : =

Skrevet

Tror du vil savne han mer, enn hva han vil savne deg:)hehe. Barn tilvenner seg ganske fort.

Skrevet

Jeg ville gjort det! Vi har ei på drøyt to år som skal begynne i bhg rett over veien her, og vi er mye der nede og husker osv. på ettermiddagene. Vi var på besøksdag i bhg her om dagen, og da vi kom ut, forsvant hun av gårde på uteområdet på egen hånd selv om det krydde av (fremmede) unger der. Så hun kommer nok til å trives, og det gjør nok din gutt også, bare fordel å la han bli litt kjent på forhånd:-)

Skrevet

samme gjorde jeg med småen. syns det er en god ide.

det lurerste tror jeg likevel var og dra i åpen barnehage så ofte så murlig, for da var han vant til og ha masse barn rundt seg

Skrevet

Sikkert lurt.

Skrevet

Lurt mener jeg som gjør det samme som deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...