Gå til innhold

hvor mye betaler mann en trillepike?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet? En jente på 11 år skal begynne å trille litt på toåringen vår, men vi aner ikke hvor mye vi skal betale henne. Håper noen har en ide?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette skulle jeg også gjerne vite.

Jeg fikk 10-15 kr timen når jeg gjorde det...

Skrevet

Da jeg var trillepike fikk jeg 20kr timen ene plassen og 25kr andre plassen.

Fikk "bare" 20kr/t ene plassen, fordi det var det de andre på boligfeltet der pleidde å få.

Så tror dette varierer litt hvor det er..

Men vil si at 20kr/t til en 11-åring er nokså greit jeg..

Skrevet

Jeg fikk 10-15 kr i timen på begynnelsen av 90 tallet...

Ville aldri betalt noen 20 kr timen nå.

Skrevet

Vi har ei på 11-12 som passer dattera vår innimellom og vi har vell en avtale om 30 kr timen (dette hadde hun selv foreslått til mora si som sa det til oss) men hun får som oftest 50 kr timen, da det ofte bare blir trilling/passing i en time av slengen og da synes jeg 30 kr blir litt lite..

Men kommer jo ann på hvor mye og lenge hun skal trille da..

Om dere skal ha faste dager i uken og slikt kunne dere kansje laget en ukesbetaling, at hun fikk en fast sum hver fredag feks..

Skrevet

æ fikk 50kr da æ va trillepike for nån år sia....

Skrevet

min trillepike på 11 år får 20 kr i timen sånn ca. Får ofte litt ekstra. Får også gave til bursdagen sin og sånne ting.Hun er kjempe fornøyd.

Skrevet

Synes 30 kr timen er passelig jeg.

Skrevet

Synes det kommer an på hvor ofte trillepiken passer.. er det sjeldent er 100 kr greit.. er det flere ganger i uken, ville jeg kortet ned til 50 kr per gang.. :) Når man er 11 år er det mye penger uansett..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...