Gå til innhold

Flere som er EKSTREMT trøtt???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter skikkelig om dagen..føler for å sove hele tiden... Skal til jordmor nå om en liten stund å måle HB... Håper forklaringen ligger der..Så jeg kan gjøre noe med det liksom.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du har fått tilbake den perioden du og ja..

vi er nok flere som har det...

er så sliten og trøtt enkelte dager at det er..ja..ikke morsomt...

jeg har det heldigvis ikke så ille som mange andre... men er visst helt naturlig :)

Skrevet

Jeg harf og slitt med dette. Viste seg at jeg manglet B12, hadde lav blodprosent, og veldig jernmangel. Lurt å ta en blodprøve å sjekke :)

Skrevet

Jeg også kan fint sove 12+ timer hvis jeg vil...Trøtt hele tiden, men er visst som sakt ikke så unormalt på slutten! 18 dager igjen til term. jeg da=)

Skrevet

Manglet også B12 når jeg endelig fikk karret meg til å få tatt blodprøve... Fikk injeksjon og etter 3 dager kunne jeg praktiskt talt kjenne energinivået stige:-) Heldigvis holdt seg slik i 3 uker nå:-)

Skrevet

Jeg har fine prøver, kun litt lavt blodtrygg (90/55), og er supertrøtt hele tiden nå... men regner med det går over når babyen er kommet... var ikke så trøtt på slutten sist,... men er kanskje enda trøttere siden to-åringen våkner ganske tidlig for tiden.. he he... tar ikke hensyn til sin gravide mor ;-)

Skrevet

Jeg er også veldig trøtt om dagen, men jeg sover så dårlig om natten for tiden så jeg tror det er det. Våkner jo 5-6 ganger hver natt for å gå på do, holder på å bli gal. Blir liksom ikke noe sammenhengende søvn for tiden, er også vanskelig å finne en god stilling å sove i :-(. Men hvis jeg får en liten power nap på ca en time på sofaen hjelper det godt på:-)

Skrevet

Er ekstremt trett jeg også. Kan komme av at jeg har jobbet litt mye, hatt mye å tenke på og i tillegg har en jente på vel et år å ta meg av. Har 3 dager igjen på jobb før sommerferien starter nå og da skal jeg sove mens jenta mi er i barnehagen, kanskje.

Skrevet

ekstremt trøtt og sliten ja...der har du mæ...ellers e man i fin form. men føles ut som man e blitt kjørt på x antall ganga..å vil sove/sløve hele tida.

tok HB her om dagen, den va på 12 så den va fin. har mæ to lura i løpet av dagen, å enda når kvelden kommer så e æ helt skutt. veldig slitsomt detta...3 uker igjen...hofffffffffffffffffffffffffffff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...