frøydis m/ 4 Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Syns det er nifst med alle brannene og spesielt denne store skogbrannen i Froland. Tenker på hvordan det må være å bli evakuert fra hjemmet sitt og på alle de som driver slukningsarbeid på fjerde døgnet! Nå trenger vi mye regn, - fort,- og så kan vi nyte godt sommervær igjen etterpå.
Maud Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Her kommer det en og annen lokal styrtskur. Jeg har svigermor på besøk og hun skulle beise. Det er godt for ørene mine at sunnmørsdama har noe å gjøre utendørs... Jeg måtte kjøpe mer beis og på veien tilbake styrtregnet det. Hjemme har det imidlertid ikke kommet noe, så nå er det vel på vei sørover til deg :-)
Mie/mie Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Jeg vil også ha regn, masse regn............................ Det er uhyggelig med disse brannene. Vi kan kjenne brannlukta selv om vi bor ganske langt fra Froland. Jeg har likevel ikke hørt noe om at det blir regn med det første, men jeg ønsker det her jeg sitter i "ørkenhagen" vår..........................
Plutseliten :) Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Her kommer det noen regnskyll med jevne mellomrom...og jeg jubler For brunsvidd plen er ikke pent,og alt vi har plantet trenger skikkelig rotbløyte. Og så er skogbrann skummelt,og jeg blir oppgitt over politikere som skal tenke på/se på saken om de kan hjelpe til på sørlandet Det som er trist er den store hagefesten til min 40 årige ostekake venninnne i morgen. Snakket med henne ute i sted,og de har liten plass for alle inne....vi satser på solglimt og tørt vær for verdens snilleste dame fra 16.00 til 20.00 i morgen
dritgrei hei hei! Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 her regner det litt hver dag, men jeg er enig, det er skummelt når den brannen aldri vil gi seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå