pinglo Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Stod i 20 min å vent på å få en halv sub med ost og skinke. Var 2 stk forran meg i køen, og de ventet enda lenger. De hadde allerede betalt når jeg kom. Duden tok betaling, så gikk han for å sende en fax, for så å mase i tlf. Jeg ga han beskjed om at han hadde kunder her, så nå var det på tide å ta seg av de. Da var vi 5 stk som hadde betalt, men ingen hadde fått verken brus elle mat. Da svarte han tilbake at han holdt på med noe veldig viktig. Men hva er vel viktigere enn fornøyde kunder? Er første gang jeg har opplevd så dårlig service der. Får jo maten raskere i rusj tiden joh..
M@mm@ til mine barn Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Og legg ved linken til dette inngegget her. Veldig virkningsfullt tror jeg.
pinglo Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2008 legge med denne liken? No tuller du vel? hehe Hva er nett adressen? Prøvd å skrive bigbite. no og big-bite.... Men funker ikke..
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 Altfor lenge! 20 min. er vanlig ventetid på restaurant, kanskje han hadde misforstått. Hadde sendt klage jeg.
M@mm@ til mine barn Skrevet 13. juni 2008 #6 Skrevet 13. juni 2008 Ja, så ser de selv hvor fort dårlige rykter går.
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #8 Skrevet 13. juni 2008 Hadde en lignende opplevelse på peppes i går. Hadde ringt inn å bestilt take out til halv fire, presis hal fire var jeg der og fikk da beskjed om at pizzaen min straks var ferdig måtte bare sette meg ned litt å vente (neket gikk da liksom å sjekket bestillingen min), etter 10-15 min spurte jeg igjen, hun gikk på kjøkkenet og sjekket og kom tilbake enda en gang med svaret om at den var ferdig hveeert øyeblikk nå. Plutselig var klokken over 4 (vi skulle ha gjester kvart på egentlig) og jeg spurte enda en gang, da var det flere av dem som gikk inn på kjøkkenet og til slutt så viste det seg at de ikke hadde begynt på bestillingen min engang!!!! Kan tro jeg ble forbannet! Måtte jo prøve å ordne mat fra et annet sted å stresse som bare f fordi vi måtte ha noe å servere gjestene.. Ikke var det masse mennesker på peppes heller så de kunne ikke legge skylden på det..
pinglo Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 13. juni 2008 Da har jeg sendt klage. Se hva som skjer..... 2 Stk av de som stod i kø, skulle på kino kl 11, og jeg skulle på jobb kl 11. Bestilte maten min kl halv 11, men fikk den ikke før 10.50. De som skulle på kino, fikk maten sin rett etter meg. Og da ble det løping. Jeg rakk akkurat jobben.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå