Gjest Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Lyst å bare prøve noe her på hvor nøyaktige dere er, dersom dere vil :-) Jeg lurer på om dere kan se antall barn på meg og kjønn, gjerne rekkefølge. Jeg har alt barn, men vil ikke si antall og kjønn. Bare nysgjerrig på om dere har rett. Ta gjerne med om det er noe dere ser jeg alt har eller fremtidig, og hobbyspåere må gjerne prøve seg også :-) Jeg er født: 17.11.80
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Jeg kan ikke spå, men gjetter:) Kanskje jeg er bedre til å gjette enn andre er til å spå Jeg ser to barn. En gutt på 3år og ei lita jente. Jeg ser god utdannelse på deg - og at du er gift. Hokus, pokus.......!!!!
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 De to siste tingene er riktig, men ikke de første ;-)
Lillegull07 Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 mulig jeg er helt på jordet, siden jeg ikke har gjort dette her inne før. Pleier bare og se på venner/familie. Men fikk med en gang opp 3 gutter. Alle under skolealder. Men tror ikke det er så lenge til den eldste begynner på skolen. Stemmer det? Ville bare prøve meg, siden jeg ofte har rett ang ting på venner og familie. Men blir jo noe helt annet her inne. Dessuten ser jeg ikke på meg selv som noe klarsynt. Har nok bare god intusjon i noen tilfeller
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 Jepp, det stemmer på en prikk! Ser du flere barn på meg?
Lillegull07 Skrevet 13. juni 2008 #6 Skrevet 13. juni 2008 føler det er litt usikkerhet rundt evt flere barn.. Men føler det vil komme en til etterhvert. Vet ikke om det er fordi du har tre gutter, men tror at det vil komme ei jente til slutt. Rundt da den minste vil være 2 1/2-3år. Jobber du som lærer? Får opp barn, ungdom i jobbsammenheng. Morsomt og prøve seg.. Litt gøy at antall barn og kjønn stemte.
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #7 Skrevet 13. juni 2008 Herregud, jeg får helt frysninger jeg nå. Ja, jeg er lærer. og ja, vi er usikre på dette med flere barn eller ei og blir det så stemmer det helt at det evt blir når minste er 2,5-3 år dersom vi vil ha flere. Siste spørsmål da, bosituasjon om et par år, ser du noe der? Om du gidder, var litt sprøtt dette her, men veldig gøy :-)
Lillegull07 Skrevet 13. juni 2008 #8 Skrevet 13. juni 2008 Føler dere bor litt ut på landet/bygda.. Føler du liker og bo sånn, men at du kanskjer vil bo litt mer sentralt, men alikvel litt landlig. Kommer du ifra vestlandet? Eller har noen aner derifra? Tenkte med en gang vestlandet. Føler iallfall forandringer i bosituasjonen, men vet ikke hva det vil si. Men føler en litt 'uro' i kroppen, så kan være flytting.
Lillegull07 Skrevet 13. juni 2008 #9 Skrevet 13. juni 2008 må bare si at det er moro at det stemmer.. Overrasker meg selv. Har aldri gjort sånn over nett før.. Er jo helt anderledes med familie og venner:) Da man kjenner vedkomne litt osv
goldie Skrevet 13. juni 2008 #10 Skrevet 13. juni 2008 Hei har du for moro skyld lyst å prøve på meg og?
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #11 Skrevet 13. juni 2008 Ja det skjønner jeg, at dette er anderledes :-) Alt du sier stemmer. Vi bor landlig til på vestlandet, men jeg vil gjerne bo mer sentralt enn nå, dog ikke midt i en by heller. Vi har flytteplaner om noen år, men det kommer an på så mange faktorer når og hva vi får til. Tusen takk skal du ha, dette var veldig artig for meg også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå