MissAntrop Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Samboer ringte meg akkurat og var kjempelei seg. Han hadde hatt lillejenta på fanget og da han skulle reise seg, slo hun hodet hardt i taket (skråtak). Hun gråt visstnok masse og hadde tydelig vondt. Fikk en kul i bakhodet, men roet seg, lekte litt og nå sover hun. Men jeg er usikker, er det hysteri å ringe legen for noe sånt? De sier kanskje at vi må se det an..
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Heisann Uff, ikkeno gøy når de små slår seg, men heldigvis så tåler de ganske mye :-) Pass på at hun ikke sover så lenge, skal være rimelig enkelt å vekke henne. Hvis ikke kan det være et tegn på hjernerystelse. Er vel mer tretthet enn vanlig samt f.eks oppkast som man skal være på vakt mot tror jeg. Har sikkert gått kjempebra skal du se, men greit å være obs på overdreven tretthet og oppkast iallefall.
Chris&Alex♂♂ Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 aner ikke jeg altså, men ble hun trøtt ganske fort da? kan hun ha fått en liten hjernerystelse tro?
MissAntrop Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2008 Hun var på vei for å legge seg da hun slo seg så hun var nok trøtt i utgangspunktet.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 Synes du skal se det litt ann jeg :-) Om hun sover mye lenger enn vanlig så bare vekk henne og se hvordan formen er utover dagen. Det var jo "bra" det skjedde nå på formiddagen og ikke rett før leggetid, da er de jo litt vanskeligere å bedømme. Lykke til, hun er sikkert i full fart når hun våkner :-)
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 13. juni 2008 #6 Skrevet 13. juni 2008 Du får nok svaret att du burde vekke henne minst 2 ganger iløpet av natten for å være sikker på at hun kan vekkes og har normale reaksjoner. Moderat hodepine Kvalme Svimmelhet/ustøhet Nedsatt hukommelse Dårlig konsentrasjonsevne Disse plagene er vanlige de første dagene om det er lett hodeskade. Vanligvis forsvinner de av seg selv, men noen kan ha slike plager i flere uker eller måneder. Om du er usikker kontakt lege
MissAntrop Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. juni 2008 Tusen takk for svar alle sammen! Litt roligere nå, heldigvis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå