Gjest Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Sendte mail til Urtesenteret ang når man kan bruke Wild Yam og fikk dette til svar: Takk for henvendelse. Vanskelig å finne frem til hva som er mest riktig her. Det sies at Wild yam kan brukes hele syklysen for å oppnå mer regelmessig eggløsning, skape et mer gunstig klima i livmoren, og økt sjanse for å bli gravid. Men ser at det også anbefales kun å bruke den etter eggløsning og frem til menstruasjon for at progesteronnivåen ikke skal bli for høyt. Antar at årsaken til nedsatt fertilitet kan ha betydning for hvordan wild yam bør brukes. Beklager at vi ikke kan gi noe godt og klart svar på dette. Vennlig hilsen Urtesenteret Bjørn Tore Hausken
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Hmmm, ja da ble vi vel ikke noe klokere... Jeg kommer til å bruke de etter EL denne gangen iallefall. Da gjør jeg ikke noe for å klusse til uansett. Men dersom jeg må prøve flere ganger kan det hende jeg satser på å bruke det hele syklusen senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå