:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 jeg tror ikke min fungerer, for det skal ekstreme ting til før den forteller hva den mener av noe slag. jeg tror magefølesen min er litt likgylig. og vær gang noen sier "følg magefølelsen" så kjenner jeg etter og kommer som oftest fram til at jeg ikke kjenner en eneste liten ting. fungerer din magefølelse?
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Den fungerer veldig bra så lenge jeg ikke fokuserer på den, altså når det kommer spontant. Fokuserer jeg på den så fungerer den elendig. Så når noen sier jeg må følge magefølelsen så streiker magefølelsen min somregel totalt ;-) Den virker bare når den får komme til av seg selv helt ut av det blå, og da virker den tilgjengjeld svært bra!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2008 ja det er kanskje noe i det, at man rett og slett ikke må kjenne etter for at den skal virke. hm... i tilfellet er den jo ganske sær og lite samarbeidsvillig
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Tror jeg har ekstrem magefølelse. Jeg vet med èn gang om noe er "galt" eller ikke. De gangene jeg har prøvd å ikke følge magefølelsen har jeg alikevel måtte avbryte eller det har slått feil.. Jeg stoler på min magefølelse!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2008 er det nå jeg skal si heldiggris? hehe..
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #6 Skrevet 13. juni 2008 Ja, men noen ganger skulle jeg ønske at jeg ikke hadde den slik at jeg gjorde mange flere spontane ting Feks når det gjelder flytting er min magefølelse sterk...... Eller den har vært til nå da
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. juni 2008 hehe... sant nok.. heh.. man opplever nok mer uten en magefølelse. men hvor hvit det er et mål i seg selv og oppleve mest murlig kan jo diskuterers.. hehe... hm.. kanskje den kommer tilbake en gang.
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #8 Skrevet 13. juni 2008 Slik fungerer min magefølelse: Hvis jeg står mlm to studier og velger det ene for å ta en sjanse så merker jeg det med èn gang jeg starter på studiet om det er riktig eller ikke.... Selvopplevd!
Tjobing! Skrevet 13. juni 2008 #9 Skrevet 13. juni 2008 Min funker ganske bra, vil jeg si. Men jeg må tørre å stole på at den virker, "la den slippe til", hehe Hvis jeg begynner å blande inn tanker, blir jeg usikker, og begynner å vakle mellom de to. Og da blir jeg forvirret av hva som var den opprinnelige følelsen. Men noen ganger er den påtvingende sterk, og da KAN jeg ikke overse den. Vel, har prøvd et par ganger, og da gikk ting selvfølgelig på trynet, hehe
Tjobing! Skrevet 13. juni 2008 #10 Skrevet 13. juni 2008 Å følge mageføleslen skal jo ikke være til hinder for spontane ting, da :-) Min funker ikke sånn ihvertfall
Silje og Vaniljebollene Skrevet 13. juni 2008 #11 Skrevet 13. juni 2008 Ikke på den måten - følg magefølelsen-vis. Men jeg visste for eksempel at jeg skulle få jente, kjente det i magen fra jeg var nygravid. Og jeg hadde ekstremt vondt i magen en dag, helt til vi kom i bilulykke, og da gav det seg med en gang. Kjente på magen at noe dumt kom til å skje, hvis du skjønner.
(0_o) Skrevet 13. juni 2008 #12 Skrevet 13. juni 2008 Stort sett hver gang, særlig hvis jeg lurer på om jeg er sulten :0)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #13 Skrevet 13. juni 2008 hehe.. på sult fungerer min også :-)
3 blå Skrevet 13. juni 2008 #15 Skrevet 13. juni 2008 Ja, jeg har en magefølelse som forteller meg det meste. For eksempel: Jeg skal på konsert i dag, og hadde avtalt med ei venninne at vi skulle gå sammen. I går når jeg la meg fikk jeg en følelse av at hun kom til å trekke seg... I dag morges fikk jeg melding om at hun ikke skulle gå allikevel. Den tanken kom jo helt ut av det blå, hun hadde sendt melding noen timer før der vi avtalte bla bla. Men når det gjelder mannfolk (hvis det var det du siktet til) så kan magefølelsen være litt ubestemmelig, men som regel har jeg rett der også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå